سرویس: اجتماعی کد خبر: 97891 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵

مدیر سرپرستی بیمه کوثر در خراسان جنوبی مطرح کرد

تفکر و تلاش جهادی برای جلب رضایت بیمه‌شدگان

محزون گفت: شرکت بیمه کوثر تلاش خود را نسبت به گذشته به نحو چشم‌گیری ارتقا داده تا در این شرایط اقتصادی، بیمه شدگان این شرکت احساس ناملایمتی نکنند و رضایت حداکثری آن‌ها را مدیریت کند.

تفکر و تلاش جهادی برای جلب رضایت بیمه‌شدگان

رضا محزون مدیر سرپرستی بیمه کوثر در خراسان جنوبی در گفت‌گو با خبرنگار خاورستان، اظهار کرد: رسالت شرکت‌های بیمه‌ای، این است که امنیت روانی و آرامش خاطر را به جامعه هدیه کند. به همین دلیل جلب رضایت بیمه شدگان از ارکان بقای یک شرکت بیمه محسوب می‌شود.

وی افزود: با توجه به روند رو به رشد و تصاعدی شرکت بیمه کوثر و کسب افتخارات فراوان در سال‌های اخیر، قطعا رضایت و اعتماد بیش از پیش بیمه‌گذاران و ذی‌نفعان این شرکت بوده است.

مدیر سرپرستی بیمه کوثر در خراسان جنوبی گفت: اهمیت دادن به بیمه گذاران در این شرکت برای مدیر عامل، معاونان، مدیران، پرسنل و دفاتر این شرکت، نهادینه شده است.

محزون بیان کرد: این شرکت برای بیمه شدگان اهمیت ویژه‌ای قائل شده و سبب حرکت جهادی در جلب رضایت بیمه شدگان با اجرای طرح امام جواد(ع) شده است.

وی ادامه داد: از این رو اقدامات ویژه‌ای در خصوص جلب رضایت ارزشمند و تأثیرگذار بیمه شدگان، از جمله راه اندازی سامانه CRM  (مدیریت ارتباط با مشتری) و باشگاه مشتریان صورت داده شده است.

مدیر سرپرستی بیمه کوثر در خراسان جنوبی تصریح کرد: به همین منظور، تمامی عوامل سرپرستی بیمه کوثر استان خراسان جنوبی در جلب رضایت بیمه شدگان بسیج شده‌اند. به این معنی که چه در حوزه صدور بیمه نامه و چه در حوزه خسارت بیمه شدگان حرکت جهادی ایجاد کرده‌اند.

محزون اظهار کرد: آغاز ارائه خدمات نوین و الکترونیکی‌شدن خدمات بیمه کوثر از سال‌های اخیر جهت رفاه حال مشتریان، تاثیر بسزایی در جلب این رضایت داشته است.

وی گفت: کماکان این شرکت تلاش خود را نسبت به گذشته با الطاف الهی، به نحو چشم‌گیری ارتقا داده تا در این شرایط اقتصادی، بیمه شدگان این شرکت احساس ناملایمتی نکنند و رضایت حداکثری بیمه شدگان را در این وضعیت بحران، مدیریت کند.

انتهای پیام/7/ 14/ 4

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

آخرین مطالب