حالت تاریک
استاندار خراسان جنوبی:

روش‌های‌تأمین منابع مالی طرح‌شهرگلخانه‌ای‌خوسف بررسی شود

روش‌های‌تأمین منابع مالی طرح‌شهرگلخانه‌ای‌خوسف بررسی شود

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه نگاه و عزم و اراده ما بر انجام و اجرای طرح شهر گلخانه‌ای در شهرستان خوسف است، گفت: روش‌های مختلف تأمین منابع مالی این طرح باید بررسی شود و فقط منوط به اعطای تسهیلات بانکی نباشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،جواد قناعت امروز در جلسه طرح شهر گلخانه‌ای شهرستان خوسف اظهار کرد: بخش خصوصی و دولتی در خصوص ضرورت اجرای این طرح مهم و کلیدی به ویژه در استان خراسان جنوبی اتفاق نظر دارند.

وی با بیان اینکه امروز کلیات طرح شهر گلخانه‌ای خوسف مطرح شد، افزود: اما مطالعات جامع و اصلاح و تکمیل این طرح با محوریت حوزه اقتصادی استانداری و جهاد کشاورزی استان باید در دستور کار قرار گیرد و با حضور کارشناسان بحث‌های علمی و فنی صورت بگیرد ولی باید عزم و اراده و سرعت کار هم مدنظر باشد.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه نگاه و عزم و اراده ما بر انجام و اجرای طرح شهر گلخانه‌ای در شهرستان خوسف است، ادامه داد: روش‌های مختلف تأمین منابع مالی این طرح باید بررسی شود و فقط منوط به اعطای تسهیلات بانکی نباشد.

قناعت بیان کرد: باید از هم اکنون برای بازار هدف محصولات گلخانه‌ای و نحوه مشارکت مردم و تأمین زیرساخت‌ها در این طرح باید تدابیری اندیشیده شود و پس از جمع‌بندی اولیه مجدد طی چند ماه آینده جلسه‌ای برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: اگر قرار است در استان اشتغال و پیشرفت و توسعه ایجاد شود باید خودمان با همدلی و کار تیمی پای کار باشیم.

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: اگر نگاه توسعه‌ای و عزم و اراده در بخش دولتی و خصوصی باشد انجام هر کاری شدنی است که نمونه آن راه‌اندازی مجدد کارخانه قند قهستان پس از یک دهه تعطیلی در سال ۱۴۰۲ بود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از