حالت تاریک
در جشنواره ملی زرشک؛

مسابقه نقاشی پاییز زرشکی برگزار‌ می‌شود

مسابقه نقاشی پاییز زرشکی برگزار‌ می‌شود

مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری چهاردرخت بیرجند گفت: همزمان با جشنواره ملی زرشک در خراسان جنوبی‌ مسابقه نقاشی، طراحی و تصویرسازی برگزار می‌شود.

  به گزارش خاورستان، نرگس وفادار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت در این مسابقه در دو بخش موضوعی و تکنیک امکان‌پذیر است. در بخش تکنیک، طراحی و نقاشی خلاقانه با متریال زرشک در سایزA3 و در بخش موضوعی تکنیک اثر آزاد است و می‌توان به موضوعات پاییز سرخ کویر، درخت زرشک (کاشت، مراقبت، معرفی) و برداشت محصول زرشک پرداخت.

 

به گفته وی اسکن نقاشی با رزولوشن Dpi 300 و به صورت فایل با فرمت jpg باید ارسال شود.

 

مدیر عامل موسسه فرهنگی و هنری چهاردرخت بیرجند با اشاره به این که علاقه‌مندان برای حضور در این مسابقه تا ۲۹ مهر فرصت دارند افزود: برپایی نمایشگاه ۲۹ مهر و اختتامیه ۳ آبان خواهد بود.

 

وفادار با اشاره به اینکه چاپ ۳۰ اثر برگزیده در کتاب مسابقه و اهدا به شرکت کنندگان برتر در لیست جوایز این مسابقه قرار دارد، افزود: جوایز نفر اول ۳ میلیون تومان و لوح تقدیر بعلاوه تندیس جشنواره، نفر دوم ۲ میلیون تومان بعلاوه لوح تقدیر و نفر سوم یک میلیون تومان بعلاوه لوح تقدیر خواهد بود و به ۲ اثر شایسته تقدیر به انتخاب هیات داوران جوایز غیر نقدی اهدا خواهد شد.

 

علاقه‌مندان برای حضور در این مسابقه می‌توانند آثار خود را به همراه مشخصات کامل به آدرس 4derakht.bir@gmail.com ارسال کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از