حالت تاریک
مدیر شعب صندوق قرض‌الحسنه کمیته‌امداد استان؛

پرداخت ۱۰۶ میلیاردتومان تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق امدادولایت خراسان‌جنوبی

پرداخت ۱۰۶ میلیاردتومان تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق امدادولایت خراسان‌جنوبی

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خراسان‌ جنوبی از پرداخت بیش از ۱۰۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری خاورستان، علیرضا گرامی نسب گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت وام قرض الحسنه در حوزه‌های اشتغال، مسکن، کارگشایی و فرهنگی را در زمره فعالیت‌های خود دارد. 

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت افزود: در سال گذشته در مجموع ۷ هزار و ۱۵۹ فقره وام به میزان ۱۰۵ میلیارد و ۹۸۸ میلیون تومان به تفکیک ۵۰۱ فقره تسهیلات به ارزش ۱۷ میلیارد و ۴۲۸ میلیون تومان در حوزه اشتغال و خودکفایی، و مبلغ ۲۱ میلیارد و ۸۲۷ میلیون تومان تسهیلات مسکن به یک هزار و ۱۶۱ نفر پرداخت شده است.

به گفته گرامی نسب افزون بر این ۵ هزار و ۱۴۷ فقره تسهیلات کارگشایی به مبلغ ۶۱ میلیارد و ۷۳ میلیون تومان و ۳۵۰ فقره تسهیلات فرهنگی شامل کمک هزینه تحصیل دانشجویان به مبلغ ۵ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این صندوق با هدف تجمیع و مدیریت منابع مالی سازمانی و ظرفیت‌های مالی و اعتباری نیکوکاران از یک سو و گره‌گشایی از نیازمندی هموطنان از سوی دیگر با شعار «اینجا محل تجمع خیرین است» گام در عرصه فعالیت پولی و مالی ، با نیت غیرانتفاعی و خیرخواهانه گذاشته است.

وی تأکید کرد: بر این اساس خیرین و آحاد مردم می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه در این صندوق علاوه بر برخورداری از اجر معنوی پرداخت تسهیلات به نیازمندان به کاهش صف انتظار اقشار آسیب‌پذیر در دریافت وام قرض‌الحسنه کمک کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از