حالت تاریک
فرمانده انتظامی شهرستان فردوس:

۱۰ تن گوشت قاچاق در شهرستان فردوس کشف شد

۱۰ تن گوشت قاچاق در شهرستان فردوس کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس از کشف ۱۰ تن انواع گوشت قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خاورستان از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا فولادی روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه شهید زارع شهرستان فردوس هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در حوزه استحفاظی به یک دستگاه اسکانیا یخچال‌دار در حال حرکت از مبدا مشهد به مقصد کرمان، مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این خودرو، ۱۰ تن انواع گوشت قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس گفت: کارشناسان ارزش گوشت‌های قاچاق کشف شده را بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند و متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی تصریح کرد: مبارزه با پدیده شوم قاچاق وظیفه همگانی است و از شهروندان انتظار داریم با ارائه هر گونه اطلاعات در این زمینه از طریق تماس تلفنی با ۱۱۰، یاریگر خادمان خود در انتظامی باشند.

دستگیری عاملان سرقت پسته کال در سرایان

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان هم گفت: همزمان با فصل برداشت پسته، طرح پیشگیری از سرقت این محصول با افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس در شهرستان سرایان به مرحله اجرا گذاشته شد.

سرهنگ مهدی شکوهی‌راد ادامه داد: در اجرای این طرح که همزمان با شروع فصل برداشت پسته آغاز شد، با تلاش ماموران کلانتری «۱۱ قائم» و اشراف اطلاعاتی یک سارق و یک مالخر در این رابطه شناسایی شدند.

وی گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضایی پس از شناسایی سارق و مالخر، آنها را در اقدام ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و متهمان در بازجویی‌ها به سه فقره سرقت اعتراف کردند که در مجموع ۱۰۶ کیلوگرم پسته کال از سارقان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان با بیان اینکه متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند افزود: به منظور تداوم امنیت باغ‌های کشاورزی و رضایتمندی مردم، این طرح و طرح‌های مشابه همچنان ادامه دارند و کشاورزان را تا پایان فصل برداشت دسترنج یکساله‌شان همراهی خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از