حالت تاریک
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی:

۱۵۲۰میلیارد ازاعتبارات سنواتی به دستگاه‌های استان ابلاغ شد

۱۵۲۰میلیارد ازاعتبارات سنواتی به دستگاه‌های استان ابلاغ شد

جهانشاهی از ابلاغ یک هزار و ۵۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات سنواتی به دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

به گزارش خاورستان،حمید جهانشاهی ظهر امروز در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه در حال مبادله موافقت‌نامه با دستگاه‌های اجرایی هستیم، اظهار کرد: از مهر ماه تخصیص اعتبارات به دستگاه‌های اجرایی استان را آغاز خواهیم کرد.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی در ادامه روند پیشرفت مبادله موافقت‌نامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به سال گذشته را مناسب ارزیابی کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود تا نیمه مهر ماه از مرحله مبادله موافقت نامه خارج و وارد فاز تخصیص اعتبارات شویم.

 وی با بیان اینکه مبادله موافقفت‌نامه‌های ۹۹.۶ درصد اعتبارات هزینه‌ای ابلاغی به استان انجام شده است، گفت: اما در زمینه اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای چون در طی سال هم ردیف‌های اعتباری داریم حساسیت بیشتری وجود دارد.

 جهانشاهی با اشاره به اینکه هزار و  ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات سنواتی داشته‌ایم، ادامه داد: تا کنون هزار و  ۵۲۰ میلیارد تومان به دستگاه‌ها اجرایی استان ابلاغ شده است.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی بیان کرد: از برخی دستگاه‌ها از جمله اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، علوم پزشکی، بنیاد مسکن و شهرداری‌ها انتظار است در مبادله موافقتنامه‌های دستگاه‌های خود تسریع کنند.

 وی به تصویب ۱۰ طرح پژوهشی با اعتبار حدود ۱۶ میلیارد ریال در شورای برنامه‌ریزی استان  اشاره کرد و گفت: از این میزان پنج طرح در پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان و پنج طرح هم در جلسه امروز به تصویب رسید.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از