حالت تاریک
همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد؛

اجتماع جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب در استان

اجتماع جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب در استان

به‌مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی با حضور رزمندگان دفاع مقدس و جوانان فعال گام دوم انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خاورستان، مراسم تجمع جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه در حسینیه جماران بیرجند و شهرستانهای مختلف استان خراسان جنوبی  برگزار شد.

 

در این مراسم نوجوانان و جوانان بیرجندی به ویژه دانش آموزان پسر و دختر با حضور پرشور خود، پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده و با سر دادن شعارهایی، بار دیگر آمادگی خود را برای دفاع از میهن بیان داشتند.

دانش آموزان پسر و دختر، بسیجیان و نیروهای سپاه حاضرین در این برنامه بودند همچنین برپایی ایستگاه صلواتی، مداحی و سرودخوانی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

 

محمدعلی آسودی، مسئول تبلیغات جبهه و جنگ قرارگاه کربلا در زمان جنگ  و استاد دانشگاه در این مراسم اظهار کرد: امام خمینی (ره)  جوان‌گرا بود و با کمک آنان انقلابی بر پایه دینی به پیروزی رساند که امروز همه دنیا را دربرگرفته است.

 

وی یادآور شد: امام خمینی (ره) به پشتوانه ملت به خصوص جوانان فرمودند: من دولت تعیین می‌کنم، من تو دهن این دولت می‌زنم.

 

آسودی بیان کرد: جوانان ایرانی با گوش سپردن به ندای رهبری ایستاده‌اند و این انقلاب را توانستند به پیش ببرند.

 

مسئول کانون علمی فرهنگی پاسداران اهل قلم در پایان گفت: در حال حاضر هم توطئه‌های دشمنان با بهره‌گیری از نیروهای جوان و حضور پرشور آنان در صحنه‌های مختلف سیاسی، عبادی و مذهبی خنثی می‌شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از