حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

ارزش بالای خدمات بسیج سازندگی به مردم است

ارزش بالای خدمات بسیج سازندگی به مردم است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خدمات بسیج سازندگی در استان و خدمت رسانی به مردم ارزش بالایی دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،آیت الله عبادی صبح امروز در دیدار با جمعی از جهادگران بسیج سازندگی در استان که به مناسبت هفته بسیج سازندگی و آغاز دهه کرامت برگزار شد، گفت:  جهاد یک فرهنگ است، زیرا به جامعه بشری خدمت می‌کند.

وی افزود: امروز با حضور دولت خدمتگزار، مجلس مردمی و قوه قضائیه زمینه برای هر نوع خدمت آماده است و اگر همه با هم همکاری کنند به جامعه اسلامی و تمدن اسلامی دست می‌یابیم و این دور از انتظار نیست.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به خدمات بسیج سازندگی به مردم در مناطق محروم و مواقع ضروری گفت: امروز بسیج سازندگی باعث توسعه در  هر منطقه است که دارای ارزش بالایی است.

آیت الله عبادی افزود: شما قدم به قدم در پیچ تاریخ به قله پیروزی نزدیک می‌شوید و برای خدا و نجات بشر کارتان را همواره توسعه دهید و این فرهنگ را علاوه در ایران اسلامی در سایر نقاط جهان هم فراگیر کنید.

وی با اشاره به حرکت‌های بوجود آمده در دانشگاه غرب بویژه آمریکا، این حرکت دانشجویان به منظور حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین را نشات گرفته از ارمان های ایران اسلامی و انقلاب عنوان کرد.

مسئول بسیج سازندگی استان هم در این دیدار با بیان اینکه در حال حاضر در خراسان جنوبی  ۲ هزار و ۴۲ گروه جهادی فعالیت دارند، گفت: این افراد در قالب ۱۱ قرارگاه منطقه‌ای در شهرستان‌ها و ۳۱ قرارگاه محلی ساماندهی شده است.

هنری افزود: سال گذشته  ۳۲۳ طرح عمرانی با اعتبار ۱۹۶ میلیادر تومان توسط جهادگران بسیج سازندگی انجام شده است.

وی از راه اندازی هزار و ۸۸۰ کارگاه اشتغال ، سال گذشته در مناطق مختلف استان خبرداد و گفت: با راه اندازی این طرحها، زمینه اشتغال برای ۲ هزار و ۷۰۰ نفر فراهم شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از