حالت تاریک
در هفته هلال‌احمر انجام می‌شود؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۴ پروژه عمرانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی

افتتاح و کلنگ‌زنی ۴ پروژه عمرانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: به مناسبت هفته هلال احمر، چهار پروژه عمرانی جمعیت هلال احمر استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، محمدعلی کاوسی در جمع خبرنگاران گفت: ۱۸ تا ۲۵ اردیبهشت ماه به عنوان هفته هلال احمر شناخته می‌شود.

وی افزود: به همین مناسبت چهار پروژه عمرانی در این هفته در شهرستان‌های درمیان، بیرجند و نهبندان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: پایگاه امداد و نجات قهستان در شهرستان درمیان، با زیربنای ۲۱۸ مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و ۲۵۶ میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

کاوسی تصریح کرد: همچنین مراسم کلنگ‌زنی ساختمان شعبه هلال‌احمر درمیان با زیربنای ۳۵۸ مترمربع و با اعتبارات تخصیصی در هفته هلال‌احمر برگزار می‌شود.

وی به کلنگ‌زنی پایگاه امداد و نجات مزار سید علی(ع) نهبندان با متراژ ۱۳۰ مترمربع اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون ۳۵۶ میلیون تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: افتتاح کلاس نمادرس نیز از دیگر پروژه‌های عمرانی است که به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته هلال‌احمر ۹۶ برنامه محوری توسط شعب هلال‌احمر در سطح استان برگزار می‌شود، به تشریح برنامه‌های هلال احمر پرداخت و افزود: به مناسبت این هفته دوره تربیت مربی دادرس توسط جمعیت هلال احمر شهرستان فردوس برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از اعزام جمعی از جوانان این جمعیت برای شرکت در اردوی طرح یاس به مشهد مقدس خبر داد و گفت: در این هفته فضای دوستدار کودک در محلات کم‌برخوردار بیرجند و قائن برپا می‌شود.

کاوسی گفت: ۲۱ اردیبهشت ماه در مبادی ورودی مصلی نمازجمعه در تمامی شهرستان‌ها ایستگاه سلامت برپا می‌شود و سخنران پیش از خطبه‌ها نیز رؤسای شعب هلال‌احمر خواهند بود.

کاوسی تصریح کرد: ۲۲ اردیبهشت نیز مانور تیم‌های تخصصی دادرس در مدارس و خانه‌های هلال تمامی شهرستان‌ برگزار می‌شود.

وی از برگزاری طرح حمایت ماندگار و اهدای خون داوطلبان و پرسنل جمعیت در تمامی شهرستان‌ها خبر داد و افزود: صعود داوطلبان و اعضای جوان شهرستان طبس به قله نایبند، اجرای کاروان سلامت در شهرستان‌های خوسف، نهبندان و سرایان از برنامه‌های هلال‌احمر در روز ۲۳ اردیبهشت ماه است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: همزمان با ۲۴ اردیبهشت ماه، آیین تجلیل از نجاتگران برتر استان در شهرستان طبس برگزار می‌شود.

کاوسی خاطرنشان کرد: ۲۵ اردیبهشت نیز اردوی توان‌افزایی جوانان در محل اردوگاه گزوند درمیان برگزار می‌شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از