حالت تاریک

افزایش ۱.۵ درصدی سرقت‌ها در خراسان جنوبی

افزایش ۱.۵ درصدی سرقت‌ها در خراسان جنوبی

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی با اشاره به تشکیل ۹ هزار و ۵۰۰ فقره پرونده سرقت از ابتدای امسال در استان گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱.۵ دصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، کاظم صادقی امروز در چهارمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، اظهار کرد: در ۱۱ ماهه سال جاری هشت مرحله اجرای طرح برخورد با مال‌خرها در استان اجرا شده است.


وی ادامه داد: در این مدت ۲۹۱ مال‌خر در سطح استان دستگیر شدند و در این زمینه تعامل بسیار خوبی با دادگستری و به ویژه دادستان داشته‌ایم.

 رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی افزود: تاکنون چهار واحد فروش ضایعاتی در خراسان جنوبی راستای برخورد با مال مسروقه پلمپ شده‌ است.

وی از افزایش ۱.۵ درصدی سرقت در ۱۱ ماهه سال جاری در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در این مدت ۹ هزار و ۵۰۰ سرقت در استان به وقوع پیوسته است.

صادقی با بیان اینکه ۵۰ درصد سرقت‌ها کشف شده است، گفت: ۸۰ درصد سرقت‌های خراسان جنوبی در بیرجند، درمیان، طبس و قاین انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۳۲ درصد سرقت‌ها در خراسان جنوبی سرقت احشام اعلام کرد و افزود: یک باند سرقت احشام که در پنج شهرستان اقدام به سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از