حالت تاریک
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مشارکت در انتخابات لبیک به‌ همراهی شهیدان است

مشارکت در انتخابات لبیک به‌ همراهی شهیدان است

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات باید اقتدار کشور را به رخ جهانیان بکشانیم و به همراهی با شهدا و ولایت لبیک بگوییم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی امروز یکشنبه در مراسم چهلمین روز شهادت شهید حمیدرضا خسروی که در محل مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: این روزها همه برای گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و زندگی در سایه ولایت و امامت آماده می‌شویم و امت باید در سایه پیروی از امامت و ولایت انسجام پیدا کند.

وی با اشاره به انسجام و پیوند امت اسلامی در دوران پیامبر اسلام، یادآور شد: وقتی وحدت و انسجام امت اسلامی حول امامت و ولایت حضرت رسول(ص) رقم می‌خورد به عنوان یک الگوی مدیریت و جامعه اسلامی که علی‌رغم اینکه دشمنان با تمام توان به میدان آمدند و بیش از ۸۰ جنگ را علیه پیامبر طراحی کردند اما شما همواره پیروزی و عظمت اسلام را می‌بینید.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: وقتی همه احزاب و گروه‌ها به میدان می‌آیند و کینه‌ها و دشمنی‌ها خودش را نشان می‌دهد و عده‌ای دچار تردید و عدم تحلیل مناسب می‌شوند و حتی در وعده‌های الهی تردید می‌کنند، اما مومنین باور و اطمینان به وعده‌های خدا دارند.

نوفرستی عنوان کرد: دشمنانی که روزی تمام اختیارات را داشتند و هر دستور و فسادی و فرمانی برای آنان مطیع بود، اما اکنون جریانی به میدان آمده که همه را می‌خواهد مطیع خدا کند و در برابر طاغوت و استکبار با قامت راسخ و همه توان به میدان بیاید.

وی ادامه داد: سربازان اسلام همچون شهید سردار سلیمانی در سایه ولایت و اطاعت از ایشان این آمادگی را پیدا می‌کنند که برای نجات و هدایت انسان‌ها حاضر هستند از جان مایه بگذارند.

امام جمعه موقت بیرجند تأکید کرد: امروز به برکت آموزه‌های مکتب اسلام، به ۴۵ سال زندگی تحت ولایت امامین انقلاب افتخار می‌کنیم و ملت ایران این لیاقت را دارد که پرچم اسلام و انقلاب اسلامی را به دست نائب اصلی آن امام زمان(عج) بسپارند.

نوفرستی بیان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت فرمان فرمانده معظم کل قوا و حول محور ولایت به زیبایی می‌درخشند و شهید سپهبد صیاد شیرازی و حاج قاسم سلیمانی تربیت‌یافته این مکتب هستند.

حجت الاسلام نوفرستی با تأکید بر اینکه رسالت بزرگی در پیش داریم، گفت: شهدا رسالت خود را انجام دادند و امروز ما نیز در هر موقعیتی باید رسالت خود را بدانیم و زیبا عمل کنیم و خواص جبهه حق باید به دنبال بصیرت و جهاد تبیین در جامعه باشد.

وی افزود: ایام دهه فجر فرصتی برای تبیین جایگاه انقلاب اسلامی در سطح جهان است و مقاومت یمن، لبنان و فلسطین تربیت‌یافته این مکتب هستند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو گفت: با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات باید اقتدار کشور را به رخ جهانیان بکشانیم و به اسلام و انقلاب و همراهی با شهدا و ولایت لبیک بگوییم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از