حالت تاریک
دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی خبر داد:

انصراف‌۴‌نفر از‌داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از‌دور‌رقابت ها

انصراف‌۴‌نفر از‌داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از‌دور‌رقابت ها

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: ۴ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی از دور رقابت ها انصراف دادند.

به گزارش خاورستان،موسی سلیمی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: از مجموع ۲۴۵ نفر داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خراسان جنوبی، ۴ نفر در همین مراحل اولیه انصراف خود را اعلام نموده اند.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ نفر تأیید صلاحیت شده اند، تصریح کرد: عدم تأیید صلاحیت شده ها ۲۸ نفر و عدم احراز صلاحیت شده ها نیز ۵۳ نفر می باشند.
 
دبیر ستاد انتخابات استان به تفکیک شرایط داوطلبان در حوزه های انتخابیه استان پرداخت و گفت: در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف از مجموع ۹۸ نفر داوطلبی که ثبت نام خود را نهایی کرده بودند، ۵۳ نفر تأیید صلاحیت شده اند.
 
سلیمی ادامه داد: عدم تأیید صلاحیت شده ها ۱۰ نفر ، عدم احراز صلاحیت شده ها ۳۳ نفر و انصراف داده ها نیز ۲ نفر می باشند.
 
وی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه ۵۲ نفر ثبت نام خود را نهایی کرده بودند، گفت: آمار تأیید صلاحیت شده های این حوزه انتخابیه ۳۶ نفر، عدم تأیید صلاحیت شده ها ۸ نفر، عدم احراز صلاحیت شده ها ۶ نفر و انصراف داده ها ۲ نفر اعلام شده است.
 
مديرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری درخصوص حوزه انتخابیه فردوس ،طبس، سرایان و بشرویه نیز گفت: از مجموع ۶۵ داوطلب این حوزه انتخابیه، صلاحیت ۵۷ نفر تأیید شده است.
 
سلیمی افزود: در این حوزه انتخابیه، صلاحیت یک نفر تأیید نشده و ۷ نفر نیز در شمار عدم احراز صلاحیت شده ها قرار گرفته اند.
 
وی خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه نیز از مجموع ۳۰ نفر داوطلبی که ثبت نام خود را نهایی کرده اند، آمار عدم احراز صلاحیت شده ها ۷ نفر گزارش شده است.
 
به گفته وی؛ تأیید صلاحیت شده ها در این حوزه انتخابیه ۱۴ نفر و عدم تأیید صلاحیت شده ها نیز ۹ نفر می باشند.
 
 
 
 
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از