حالت تاریک
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی:

انقلاب اسلامی برای تمامی بشریت الگو است

انقلاب اسلامی برای تمامی بشریت الگو است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: افزود: در عصر ما این انقلاب برای تمامی بشریت و برای همه تشنگان حقیقت و معنویت الگو است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت‌الاسلام محسن مشرفی امروز در سومین جلسه برنامه‌ریزی ستاد گرامیداشت دهه فجر استان اظهارکرد: شعار محوری دهه فجر امسال «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: یوم‌الله ۲۲ بهمن به خاطر اهتزاز کلمه الله است که بندگان خدا با پیمودن راه اولیای خدا و خط گرفتن از آنان بر دشمنان خدا فائق آمدند و کلمه الله را به اهتزاز درآوردند و راه پیمودن مسیر بندگی را پیش پای بشریت مجدداً هموار کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی احیای اسلام است، افزود: در عصر ما این انقلاب برای تمامی بشریت و برای همه تشنگان حقیقت و معنویت الگوست و فشار سختی بر گلوی زیاده‌خواهان و استعمارگران وارد کرده است که زوزه‌های آنان به گوش می‌رسد.

مشرفی تأکید کرد: شعار محوری و راهبردهای اصلی دهه فجر باید برای عموم مردم به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان برجسته شود.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان افزود: اگر می‌خواهیم بیش از پیش به آرمان‌های انقلاب دست یابیم باید برای حضور پرشور مردم در انتخابات کار ویژه‌ای انجام شود که یکی از مهمترین کارها، تبیین چرایی و فلسفه انتخابات و بیان ارزش والا و ثمره گرانبهای هر برگ رأی برای نظام و مردم است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه به قله‌ها نزدیک شده‌ایم، بیان کرد: دست و پا زدن دشمن برای جلوگیری از فتح قله بسیار بیشتر است، لذا باید با تمام سعی و توان جهت پیشبرد اهداف انقلاب و فتح قله تلاش حداکثری داشته باشیم.

مشرفی از برگزاری مراسم سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در تمام نقاط استان در روز ۱۲ بهمن خبر داد و افزود: مراسم محوری یوم‌الله ۱۲ بهمن در مرکز استان روز پنجشنبه هفته جاری ساعت ۸:۳۰ صبح در محل میدان امام خمینی(ره) شهر بیرجند برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در ادامه گفت: با توجه به ضرورت تداوم حمایت‌های مردمی از جبهه مقاومت اسلامی و مردم مقتدر و مظلوم غزه که در زیر حملات سنگین رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار راسخ و استوار ایستاده‌اند، جمعه هفته جاری ۱۳ بهمن، در تمام نقاط استان خراسان جنوبی پس از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه تظاهرات مردمی برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: این تظاهرات مردمی در بیرجند از مسجد و مصلی المهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) به سمت میدان نماز برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از