حالت تاریک

بقچه فعالیت‌های پایگاه سبیکه سرایان

بقچه فعالیت‌های پایگاه سبیکه سرایان

فرمانده پایگاه بسیج خواهران سبیکه سرایان فعالیت‌های این پایگاه موفق را تشریح کرد.

اعظم عیدی به خبرنگار خاورستان گفت: بسیج، پدیده بی‌نظیری است که در یک معنا، قبل از پیروزی انقلاب، در حضور ایثارگرانه مردم و حرکت عظیم، انقلابی و بسیجی ملت متجلی شد و نهضت اسلامی را به پیروزی رساند.

فرمانده پایگاه بسیج خواهران سبیکه سرایان پایگاه‌های مقاومت بسیج را در حل بخشی از مشکلات جامعه موثر دانست و گفت: احیای پایگاه‌های بسیج موجب اثرگذاری بیش از پیش در حوزه فرهنگی شده و به افزایش ضریب امنیتی جامعه کمک قابل توجهی کرده است.

به گفته عیدی مردم سرمایه اصلی این انقلاب هستند و همه در هر لباس و قشری باید با تمام وجود برای خدمت به آنها کوتاهی نکنند.

وی بزرگترین تحرک بسیج را در حوزه مشارکت دانست و افزود: وجود و حضور بسیج در آزمون‌های مختلف سیاسی موجب پویایی و نشاط نظام شده و دشمن در ضربه زدن به آن ناکام مانده است.

فرمانده پایگاه سبیکه شهرستان سرایان با اشاره به این که از سال ۹۹ هدایت پایگاه سبیکه را برعهده گرفته است افزود: این پایگاه در سال ۱۴۰۰ در نمایشگاه اسوه شهرستان و‌استان برتر شد و در سال ۱۴۰۱ هم به عنوان پایگاه اول استانی به مرحله کشوری راه پیدا کرد و در سال گذشته در مرحله کشوری پایگاه سطح ۴ کشور شدیم.

عیدی به فعالیت‌های این پایگاه مردمی بسیج هم اشاره کرد و‌ افزود: در زمینه‌های قرآنی با توجه به فعالیت‌های انجام شده توانستیم امسال مجوز خانه قرآن را بگیریم.

به گفته وی حدود ۸۷ نفر حافظ قرآن را در پایگاه فعال هستند و کلاس‌های قرآنی به صورت مداوم‌ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در زمینه علمی پایگاه شهید احمدی روشن در همه زمینه‌ها کلاس‌های علمی را با هدف تقویت درسی دانش‌آموزان برگزار می‌کند که تاکنون ۵۰۶ نفر در کلاس‌های علمی آموزش دیدند.

عیدی با اشاره به وجود ۸ گروه جهادی در این پایگاه تصریح کرد: این پایگاه‌ها در تمام فعالیت‌های جهادی اعزام گروه‌های جهادی به روستاها دارد. 

 به گفته وی اعضای گروه با توجه به مهارت هایی که در زمینه‌های مختلف اعم از علمی، فرهنگی، هنری، آموزشی و... همکاری لازم را انجام دادند.

وی ادامه داد : هدف از این اردو خدمات رسانی و کمک به اقشار محروم و کم درآمدی است افراد نیازمند که شاید از دید مسئولین پنهان است عازم اردوی جهادی شدند.

وی افزود: این اردوهای جهادی در طول سال به صورت اردوهای یک یا چند روزه برای نیازمندان و نوع کمک به آنها شناسایی شده برقرار است.

وی توزیع سبدهای غذایی بین نیازمندان را از دیگر فعالیت‌های پایگاه برشمرد و افزود: پخت نان، غذای گرم ، اقلام ضروری زندگی و.‌... و توزیع آن بین خانواده‌های نیازمندان در برنامه‌های این پایگاه قرار دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از