حالت تاریک
مدیرکل بهداشت، بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته‌امداد:

بهره‌مندی از گروه‌های‌جهادی برای خدمت‌رسانی به نیازمندان دراولویت

بهره‌مندی از گروه‌های‌جهادی برای خدمت‌رسانی به نیازمندان دراولویت

مدیر کل بهداشت، بیمه های اجتماعی و درمان کمیته امداد گفت: بهره‌مندی از گروه‌های جهادی به خصوص در حوزه درمانی و بهداشتی در راستای خدمت رسانی به نیازمندان هر منطقه در اولویت است.

به گزارش خاورستان، مجتبی احمدلو در حاشیه بازدید از گروه جهادی الکفیل در بیرجند گفت:کمیته امداد امام خمینی (ره) در بین خدماتی که به اقشار تحت حمایت ارائه می‌دهد یکی از خدماتش بهداشت و درمان و بیمه است که به لطف خدا و حمایت مجلس و دولت شاهد ارائه خدمات خوبی بودیم.

وی ادامه داد: در حوزه هزینه‌های درمانی مددجویان سعی بر این بوده که مساعدت کنیم و هم چنین بیماران خاص و صعب العلاج شناسایی شده با معرفی به صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج و کمک به آن‌ها خدمات ویژه‌تری را ارائه کنیم.

 مدیر کل بهداشت، بیمه های اجتماعی و درمان کمیته امداد با اشاره به حمایت از ۶۰ هزار مادر باردار و شیرده ای که دچار سوء تغذیه شدند افزود: با همکاری بنیاد مستضفان به مادران باردار و شیرده‌ای که توسط وزرات بهداشت معرفی می شوند بسته حمایتی به ارزش ۳۵۰ هزار تومان پرداخت می‌شود و هم چنین زنان سرپرستی که شرایط داشته باشند بیمه‌های اجتماعی را برقرار کنیم تا به سن بازنشستگی برسند.

احمدلو تاکید کرد: در کنار این کارها حمایت از گروه‌های جهادی به خصوص گروه‌هایی که در حوزه بهداشتی و درمانی فعالیت دارند یکی از هدف گذاری‌ها است.

به گفته وی به دستور ریاست کمیته امداد تلاش می‌کنیم با حمایت از گروه‌های استانی خدمات رسانی به گروه‌های جهادی را به صورت انقلابی فرهنگ‌سازی کنیم که از ظرفیت های استان برای این اقشار مساعدت شود.

وی افزود: جامعه تحت حمایت این نهاد به خصوص در هزینه‌های دندان پزشکی مشکلات بسیاری دارند و به دلیل گران بودن به این موضوع نمی رسد و این گروه‌ها تلاش کردند این خدمات را نزدیک‌تر و ارزان‌تر و رایگان در اختیار مددجویان بگذارند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از