حالت تاریک
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی:

تخصیص اعتبارات عمرانی استان افزایش می‌یابد

تخصیص اعتبارات عمرانی استان افزایش می‌یابد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی با اشاره به ابلاغ ۱۸ هزار میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به استان در سال جاری گفت: این اعتبارات در روزهای پایانی سال افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان» حمید جهانشاهی امروز در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان که به ریاست استاندار خراسان جنوبی برگزار شد افزود: از محل اعتبارات هزینه‌ای هم تاکنون ۹ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال به استان ابلاغ شده که ۹۷.۲ درصد اعتبارات این بخش تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: همچنین ۲۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبارات ملی برای استان ابلاغ شده که تاکنون تخصیص اعتبارات ملی پایین است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی از تحقق درآمدهای استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در ۱۱ ماه امسال کل درآمد در نظر گرفته شده برای استان یعنی ۱۸ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال محقق شد و جذب اعتبارات مازاد بر درآمد برای استان پیگیری شده‌ است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی د در این جلسه اظهار داشت: در ۱۱ ماهه سال جاری از محل مالیات و عوارض وصول شده، مبلغ ۲۴۴ میلیارد تومان به حساب شهرداری‌های استان واریز شده است.

وی افزود: در این مدت مبلغ ۱۳۲ میلیارد تومان از محل درآمدهای مالیاتی استان به حساب دهیاری‌ها واریز شده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه روستاهای فاقد دهیاری نیز از درآمدهای حاصل از اخذ مالیات بهره مند می‌شوند، گفت: همچنین مبلغ ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به حساب روستاهای فاقد دهیاری و مبلغ ۴۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به حساب مناطق عشایری استان واریز شده است.

کریمدادی گفت: مجموع واریزی‌های صورت گرفته از محل درآمدهای مالیاتی در استان در طی ۱۱ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۹ درصد رشد داشته است.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین در این مدت، مبلغ ۱۵میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان جهت توسعه ورزش مدارس، ورزش همگانی، ورزش روستایی و عشایری، ورزش بانوان و زیرساخت‌های ورزش به‌ویژه در حوزه جانبازان و معلولان به حساب دستگاه‌های مربوطه واریز شده است.

 مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی عنوان کرد: در سال جاری بالغ بر ۱۶۳ میلیارد تومان به عنوان مالیات سلامت به حساب بهداشت و درمان واریز شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از