حالت تاریک
در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)؛

۶ شهید گمنام در خراسان‌جنوبی تشییع می‌شوند

۶ شهید گمنام  در خراسان‌جنوبی تشییع می‌شوند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی از تشییع ۶ شهید گمنام در سالروز شهدت حضرت فاطمه(س) در بیرجند خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خاورستان، غلامرضا فلاحی امروز پنجشنبه در ستاد برنامه‌ریزی استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام استان اظهار کرد: روز شهادت حضرت فاطمه(س) ۲۸۰ شهید گمنام در سراسر کشور تشییع می‌شوند که از این تعداد شش شهید گمنام در بیرجند تشییع خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: دو شهید گمنام در مرکز استان برای حضور در برنامه‌ها مختلف به این مناسبت باقی می‌مانند و چهار شهید دیگر به شهرستان‌های استان منتقل می‌شوند.

وی در ادامه نواختن زنگ لاله‌های سرخ و قرائت وصیت‌نامه یکی از شهدای دانش‌آموز در صبگاه مدارس، اجرای پویش آمدی قهرمان در فضای مجازی، گلباران مزار شهدای گمنام در دانشگاه‌ها، حضور شهدای گمنام در شهرستان‌ها و برگزاری شب وداع با شهدای گمنام در مرکز استان را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده به این مناسبت در خراسان جنوبی اعلام کرد.

فلاحی خاطرنشان کرد: جاهای که در خواست تدفین شهدای گمنام را داشته باشند، باید قبل از انجام این کار، ۷۰ تا صد درصد مزار شهدای گمنام را بسازند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از