حالت تاریک
استاندار خراسان جنوبی خبر داد:

تصویب کلیات سند توسعه ورزش قهرمانی خراسان‌جنوبی

تصویب کلیات سند توسعه ورزش قهرمانی خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان جنوبی گفت: کلیات سند توسعه ورزش قهرمانی استان تصویب شد و جزئیات آن برای بررسی بیشتر در اختیار دستگاه‌های اجرایی ذیربط قرار می‌گیرد.

به گزارش خاورستان، جواد قناعت روز یکشنبه در شورای تربیت بدنی و ورزش استان اظهار کرد: برق سالن ورزشی شمال شهر بیرجند با مشارکت شرکت توزیع برق و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تأمین خواهد شد.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اختصاص ۲ میلیارد اعتبار استانی برای تکمیل استخر شنای شهرستان خوسف، گفت: تاکنون یک میلیارد از این اعتبار پرداخت شده و مابقی نیز به‌زودی تخصیص خواهد یافت تا این پروژه ورزشی آماده بهره‌برداری شود.

 

وی به سالن ورزشی هزار و ۵۰۰ نفری فردوس اشاره کرد و افزود: از محل اعتبارات استانی پنج میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص یافته است که در اولین تخصیص‌ها پرداخت می‌شود تا سریعتر شاهد افتتاح این سالن ورزشی باشیم.

 

قناعت ادامه داد: در خصوص زمین چمن مجموعه ورزشی شهید شهپر بیرجند که اعتبار مورد نیاز آن هشت میلیارد تومان است، در اولین‌ تخصیص‌ها ۳۰ درصد این اعتبار تأمین خواهد شد.

 

استاندار خراسان جنوبی از تصویب کلیات سند توسعه ورزش قهرمانی استان خبر داد و گفت: جزییات این سند برای بررسی بیشتر در اختیار دستگاه‌های اجرایی مربوطه قرار می‌گیرد تا در جلسه آینده شورای تربیت بدنی و ورزش استان برای آن تصمیم‌گیری شود.

 

گفتنی است در جلسه امروز با تصویب طرح احداث یک مکان ورزشی در روستاهای بالای ۵۰۰ هزار نفر در استان در افق ۱۴۰۴، الزام به گزارش ۶ ماهه احداث‌های ورزشی جدید دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی غیردولتی و ... به دبیرخانه این شورا و همچنین دستورالعمل اجرایی ماده ۵۳ (یک درصد سهم ورزش) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و اجرای آن در استان موافقت شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از