حالت تاریک
معاون استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد؛

تلاش برای برقراری ایمنی در جاده‌های خراسان جنوبی

تلاش برای برقراری ایمنی در جاده‌های خراسان جنوبی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به این که خراسان جنوبی استانی امن است، باید ایمنی لازم را در جاده‌ها آن نیز فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، علیرضا عباس‌زاده در شورای مدیران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار کرد: خدماتی که راهداری در راه‌های خراسان جنوبی ارائه می‌کند، از خدمات زیر بنایی مهم در استان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: استانداردسازی راه‌ها، برقراری امنیت در آنها و راهداری مناسب، مقدمه ای برای انجام همه امورات زیربنایی و روبنایی است.

وی افزود: با توجه به این که 10 درصد کل مساحت کشور در خراسان جنوبی واقع شده، حفظ امنیت راه‌ها در این پهنه وسیع حائز اهمیت است.

عباس‌زاده با بیان اینکه مسافران هشت استان برای زیارت امام رضا(ع) از راه‌های خراسان جنوبی عبور می‌کنند، عنوان کرد: با توجه به گستردگی راه‌های اصلی و شریانی باید تعداد دوربین ‌ای ثبت تخلفات افزایش یابند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: از آن جایی که خراسان جنوبی، استانی امن است، باید راه‌های خراسان جنوبی هم از ایمنی لازم برخوردار باشند.

به گفته وی؛ در دو سال گذشته کارهای خوبی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام شده است که نشانگر عزم جدی برای انجام کارهای بیشتر در این خصوص است.


 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از