حالت تاریک
در آستانه نیمه شعبان؛

جشن ازدواج ۴۲سرباز قرارگاه شهید ناصری برگزار شد

جشن ازدواج ۴۲سرباز قرارگاه شهید ناصری برگزار شد

جشن ازدواج ۴۲ سرباز قرارگاه عملیاتی شهید ناصری نیروی زمینی سپاه و توزیع ۲۰ سری جهیزیه به این زوجین محروم استان خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، مراسم جشن ازدواج ۴۲ زوج سرباز با عنوان جشن وصال امروز همزمان با ایام پرخیر و بركت ماه شعبان و در آستانه میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) به همت قرارگاه عملیاتی شهید ناصری نیروی زمینی سپاه استان برگزار شد.

در مراسم جشن ازدواج ۲۰ سری جهیزیه نیز به ۲۰ زوج سرباز نیازمند استان از طرف قرارگاه شهید ناصری سپاه اهدا شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: علاوه بر ماموریت اصلی قرارگاه عملیاتی شهید ناصری که حفظ و ثبات امنیت در مرزهای شرقی ایران اسلامی است اقدامات محرومیت‌زدایی زیادی را از ابتدای تأسیس و شروع فعالیت خود از سال ۹۶ تا به حالا انجام داده است که امروز شاهد یکی از این اقدامات و برپایی جشن ازدواج سربازان عزیز قرارگاه عملیاتی شهید ناصری بودیم.

سردار غلامعلی تناکی خاطرنشان کرد: علاوه بر برپایی جشن ازدواج و توزیع جهیزیه برای سربازان همه ساله اقداماتی نظیر سفر زیارتی عتبات عالیات، توزیع بسته‌های معیشتی، مهارت‌آموزی، مسابقات ورزشی و فرهنگی، مراسم اعتکاف و برنامه‌های آموزشی و معرفتی در کنار خدمت مقدس سربازی برای این عزیزان انجام می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از