حالت تاریک
در پی وقوع سیل خراسان‌جنوبی صورت گرفت؛

جلوگیری از خسارت‌‌ سیل با‌ استفاده ازتجهیزات بسیج‌سازندگی

جلوگیری از خسارت‌‌ سیل با‌ استفاده ازتجهیزات بسیج‌سازندگی

هنری گفت: اقدام به موقع و شجاعانه جهادگران با کمک تجهیزات بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی از خسارات احتمالی سیل در روستای مختاران جلوگیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، مهدی هنری در جمع خبرنگاران گفت:اقدام به موقع و شجاعانه جهادگران با کمک تجهیزات بسیج سازندگی جهت جلوگیری از خسارات احتمالی سیل در روستای مختاران شد.

وی افزود: در پی بارندگی‌های شدید و وقوع سیلاب امروز در روستای مختاران، جهادگران با حضور به موقع و استفاده از تجهیزات بسیج سازندگی در روستای مختاران مانع از خسارت‌های سیل شدند.

وی به اقدام شجاعانه جهادگران و راننده لودر در این روستا اشاره کرد و افزود: اقدام به موقع جهادگران در پی سیل که باعث وقوع آبگرفتگی دشت و روستای مختاران شده بود از آب گرفتگی کامل روستا جلوگیری کرد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی به هشدار هواشناسی اشاره کرد و گفت: جهادگران با اقدام مدبرانه، شجاعانه و به موقع، با کمک تجهیزات بسیج سازندگی با اصلاح مسیر و هدایت سیل به خارج روستا از یک بحران بزرگ جلوگیری کردند.

هنری عنوان کرد: با توجه به‌ حضور به موقع لودر بسيج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) و راننده در نزدیکی محل سیل روستای مختاران با هماهنگی فرمانداری و سپاه شهرستان سربیشه اقدام به موقع جهت جلوگیری از ورود سیلاب به منازل مردم روستا صورت گرفت.

 

هنری افزود: در پی وقوع سیلاب در روستای مختاران حدود ۱۰ واحد مسکونی که در مجاورت جاده آسفالت قرار داشت دچار آبگرفتگی شده است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر وضعیت روستای مختاران عادی می‌باشد، بیان کرد: واحدهای مسکونی نیاز به تعمیر و مرمت دارد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی عنوان کرد: بیش از 50 جهادگر روستای مختاران در حال خدمت رسانی هستند به مردم بوده و هستند.

هنری خاطرنشان کرد: از شب گذشته کلیه ماشین آلات بسیج سازندگی در حالت آماده باش هستند که در صورت وقوع سیل و هرگونه حادثه احتمالی به کمک مردم بشتابند.

در برخی از نقاط شهرستان نهبندان نیز شاهد وقوع سیلاب بودیم که جهادگران این منطقه نیز مانند همیشه پای کار آمده و به مردم خدمات رسانی کردند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از