حالت تاریک
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

جوانان با دست‌خالی در مقابل دشمن ایستادگی کردند

جوانان با دست‌خالی در مقابل دشمن ایستادگی کردند

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: رزمندگان و جوانان غیور ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با دستی خالی و عزمی بالا در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند.

به گزارش خاورستان، سردار محمدرضا مهدوی روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ نقش‌آفرینان گام دوم انقلاب در شهر اسدیه با بیان اینکه شهدا با نثار خون خود امنیت را به کشور و ملت هدیه کردند، اظهار کرد: با رهبری امام راحل و حضور مردم در صحنه امروز شاهد آرامش و امنیت هستیم.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید تاریخ انقلاب مورد مطالعه قرار گیرد، افزود: امروزه دشمن در همه عرصه‌ها شکست خورده است و رویکرد جدید این است که به نسل جوان بفهماند که در گذشته وضعیت بهتری داشته است.

 

وی گریزی به امکاناتی مانند آب، برق، جاده، گاز و... در اقصی نقاط کشور زد و تأکید کرد: با مقایسه شرایط فعلی و آن زمان، میزان رسیدگی به مردم و اقصی نقاط کشور مشحص می‌شود.  

 

وی خطاب به روشنفکرنماها بیان کرد: آنها که دم از حقوق بشر می‌زنند و نگاهشان به غرب است، باید بدانند در گذشته نه تنها برای ایران که برای دیگر کشورها چه گلی به سر مردم زده و چه آبادانی برای مردم به ارمغان آورده‌اند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به حضور استکبار جهانی و دشمنان در عراق، افغانستان، یمن، لبنان و دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس اشاره کرد و ادامه داد: با چپاول این کشورها، چه ارمغانی برای مردم آورده‌اند؟

 

به گفته وی، سیستم لیبرالی که می‌خواهند به دنیا تحمیل کنند اگر درست است چرا شاهد مشکلات فراوان در فرانسه، انگلستان و... هستیم.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان ما به دنبال چپاول کشورها هستند، افزود: انقلاب اسلامی با چپاول مخالف است و به همین علت جنگ هشت ساله را به ما تحمیل کردند.

 

سردار مهدوی یادآورشد: وقتی امام راحل طرحی با تفکر زندگی اسلامی و مسالمت‌آمیز ارائه کرد استکبار احساس خطر کرد و متوجه شد دیگر نمی‌تواند دیگر کشورها را استثمار کند.

 

وی با بیان اینکه همه کشورها دست به دست هم دادند و با کمک های مالی، تسلیحاتی و... به کشور عراق و صدام جنگی نابرابر شروع کردند، گفت: جوانان غیور ایران اسلامی با دستی خالی و عزمی بالا در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به تقدیم 300 هزار شهید افزود: برای اولین‌بار ایران اسلامی به پشتوانه مردم و جوانان ایستادگی کرد و حتی یک وجب از خاک خود را از دست نداد و در این جنگ نابرابر جوانان غیور ما به رهبری امام راحل به دشمنان نه گفته و تا پای جان ایستادند.

 

به گفته وی در حال حاضر با اتکا به داشته‌هایمان در بسیاری از عرصه‌های نظامی، پزشکی و ... حرف برای گفتن داریم و دشمنان از این داشته‌ها احساس ترس می‌کنند و برخی کشورها به دنبال دستیابی به امکانات رفاهی ما بوده و دست کمک به سوی ما دراز کرده‌اند.

 

سردار مهدوی از جوانان به عنوان گام دوم انقلاب نام برد و گفت: جوانان باید همان‌طور که در بسیاری از عرصه‌ها جزو رتبه های اول تا دهم هستند، در همه عرصه‌های روز پیشرفت کنند.

 

وی ادامه داد: افق کشور بسیار روشن و امیدوارکننده است چرا که جوانان غیور کشور در عرصه‌های علمی جزو برترین‌ها و حائز رتبه یک تا سوم در حوزه پزشکی بی‌نظیر و در حوزه دفاعی هم به رتبه‌های جهانی را کسب کرده‌اند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در پایان به جایگاه ایران در بین کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: کشورهای منطقه ایران و جوانان غیور ایران اسلامی را به عنوان الگو قرار داده و در مداری حرکت می‌کنند که جمهوری اسلامی در این 43 سال حرکت می‌کند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از