حالت تاریک
استاندار خراسان‌جنوبی:

حضور گروه جهادی‌الکفیل در استان مایه خیروبرکت است

حضور گروه جهادی‌الکفیل در استان مایه خیروبرکت است

استاندار خراسان جنوبی گفت: گروه جهادی الکفیل یک گروه جهادی به روز و کار جهادی آن ها از نوع پزشکی و دندان پزشکی است که حضور این گروه در استان مایه خیر و برکت است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خاورستان، جواد قناعت در حاشیه بازدید از اردوی درمانی و فرهنگی گروه جهادی الکفیل در بیرجند با بیان این مطلب گفت : با هماهنگی های انجام شده به ویژه از سوی کمیته امداد استان و دانشگاه علوم پزشکی و تعداد دیگری از سازمان‌ها که پای کار آمدند کار بسیار ارزشمند و خوبی صورت پذیرفت.

استاندار خراسان جنوبی به این نکته هم اشاره کرد که قبل از برگزاری این اردوی جهادی طرح غربالگری با همکاری کمیته امداد استان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند انجام شد و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از افراد تحت حمایت کمیته امداد را جهت ارائه خدمت هرچه بهتر آماده کردند.

به گفته قناعت در این اردوی جهادی بیشتر افراد تحت حمایت کمیته امداد از گروه های هدف بودند و در کنار جهادگران گروه الکفیل گروه های پزشکی و دندان پزشکی ارتش و سپاه در استان هم پای کار آمدند و طی یک فرایند ۴ روزه پوشش پزشکی و در حوزه دندان پزشکی برای گروهای تحت حمایت صورت پذیرفت.

وی با تاکید بر این که این اردوی جهادی به بهترین نحو در مرکز استان برگزار شد از تعامل گروه الکفیل برای برگزاری این اردوی جهادی و هماهنگی کمیته امداد استان و دانشگاه علوم پزشکی و سایر سازمان ها که در برگزاری این اردوی جهادی نقش آفرینی کردند قدردانی کرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از