حالت تاریک
رئیس فدراسیون تیراندازی:

خدمتی افتخار ایران و فرزند بیرجند است

خدمتی افتخار ایران و فرزند بیرجند است

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: خدمتی از افتخارات ورزش تیراندازی کشور و متعلق به استان خراسان‌جنوبی و شهر بیرجند است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «خاورستان»،مرتضی قربانی  در مجمع عمومی انتخاب رئیس هیئت تیراندازی خراسان‌جنوبی افزود: براساس تفاهم‌نامه‌ای که با ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور منعقد شد، طرح توسعه رشته تیراندازی در ۲ هزار روستای کشور آغاز شده که سهم هر استان سه روستا است.

وی گفت: در دولت سیزدهم ۶۲ سفر به استان‌های کشور داشتیم و قبل از این دولت از ۱۲۰ میلیارد ریال بودجه فدارسیون تیراندازی فقط یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال یعنی هر استان ۳۰ تا ۴۰ میلیون ریال اعتبار داشت.

رئیس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده سهم هیئت تیراندازی هر استان به بیش از ۴۰۰ میلیون ریال افزایش یافت چراکه معتقدیم باید در خدمت ورزشکار باشیم و به وظایف خود درست عمل کنیم.

 مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: رشته تیراندازی دارای ۱۹۰ مدال در رویدادهای مختلف است که ۴۵ مدال آن به المپیک اختصاص دارد و با امکانات و تجهیزات موجود در کنار برنامه‌ریزی و تلاش مستمر می‌توان مدال‌های رنگی را کسب کرد.

وی با اشاره به بخشی از مشکلات فدارسیون تیراندازی گفت: با وجود همه مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم تیم ملی تیراندازی به ۱۵ کشور دنیا اعزام شد و موفق به کسب ۲۳ مدال طلا، نقره و برنز شدیم.

قربانی از خراسان جنوبی به عنوان استانی سرآمد در رشته تیراندازی یاد کرد و افزود: با توجه به جمعیت خراسان جنوبی حداقل باید ۵۰ هزار ورزشکار جذب شود همانطور که "نجمه خدمتی" بانوی المپیکی تیراندازی کشور فرزند این استان است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از