حالت تاریک
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی:

دانشجویان مراقب فتنه های انتخاباتی دشمنان باشند

دانشجویان مراقب فتنه های انتخاباتی دشمنان باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی گفت: هر دانشجو می‌تواند به عنوان یک سفیر برای نظام و انقلاب در انتخابات نقش‌آفرین بوده و باید مراقبت شیطنت دشمن در ایام انتخابات باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سید محمدرضا طالبی در جشن اعیاد شعبانیه و رای‌اولی‌ها در دانشگاه پیام نور بیرجند اظهار کرد: انقلاب اسلامی امتداد قیام عاشورا و مجاهدت‌های امام حسین(ع) و فرزندان این امام است که در امتداد آن برای تقویت نظام و انقلاب اسلامی بحث انتخابات است.

 وی با بیان اینکه هیچ شکی نداریم همه دانشجویان در انتخابات ۱۱ اسفند با شور و شعف خاص پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد، افزود: هر دانشجو می‌تواند به عنوان یک سفیر برای نظام و انقلاب در انتخابات نقش‌آفرین باشد، بنابراین باید مراقبت شیطنت دشمن در ایام انتخابات باشیم. 

 طالبی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مدیران اجرایی نظام درخصوص موضوع انتخابات، گفت: رهبری چهار اصل مهم مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت را به مردم و مسئولان گوشزد کردند، همچنین اینکه معظم‌له از ۱۱ ماه قبل انتخابات امسال را بخاطر اهمیت زمانی و مقطعی آن مدنظر قرار دادند نشان از اهمنیت این موضوع دارد. 

 وی ادامه داد: ایشان در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در ۱۴ خرداد فرمودند دشمن از همین الان توپخانه خود را به سمت انتخابات روشن کرده است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: دشمن در صدد ضربه زدن به  مولفه‌ های انتخاباتی است و از ابتدای سال با امپراطوری رسانه‌ای که در دست دارد. 

 وی با بیان اینکه اولین هدف دشمن کاهش مشارکت است، گفت: دشمن با تمام توان به انتخابات ما ورود کرده تا بتواند ضربه‌ای به هر کدام از مولفه‌های مورد نظر مقام معظم رهبری از جمله مشارکت، رقابت، سلامت یا امنیت وارد کند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افزود: هرچه دشمن بتواند مشارکت مردم در انتخابات را تضعیف کند جسارت دشمن بیشتر خواهد شد. 

 وی تصریح کرد: در صورتی که انتخابات کمرنگ باشد بدون شک در حوزه محور مقاومت، سوریه و عراق و همچنین اقدامات تروریستی حملات دشمن چند برابر خواهد شد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه هر موقع مشارکت مردم در انتخابات پایین بوده به نوعی جسارت دشمن و حملات از طرق مختلف بیشتر شده است، افزود: بالعکس هر چه انتخابات و مشارکت پررنگ تری داشته‌ باشیم، دشمن مایوس و عقب نشینی می کند. 

 طالبی افزود: با شناختی که از مردم خراسان جنوبی، جوانان و نوجوان داریم و با برآورد جلوه های خوبی که در روز ۲۲ بهمن مشاهده کردیم شکی نیست مردم پای صندوق‌های رای خواهند آمد. 

 وی با بیان اینکه این استان در تمام ادوار انتخاباتی و مناسبت‌های ملی و مذهبی رتبه نخست کشور را دارد، گفت: مردم به صورت پرشور و به منظور پشتیبانی از نظام و انقلاب در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و علاقه خود را به نظام، انقلاب و رهبر  نشان دادند، همچنین حساب کوتاهی مسئولان را به حساب نظام و انقلاب نمی‌گذارند. 

 به گفته وی؛ مطالبه مردم این است که مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی تدبیر کنند، در استان‌هایی مانند خراسان جنوبی نیز دستاوردها و اقدامات عظیمی انجام شده است اما دشمن در تلاش است از طریق رسانه خود این اقدامات را وارونه و چندین برابر بزرگتر نشان دهد. 

 وی خاطرنشان کرد: مردم باید مانند همیشه مراقب و هوشیار باشند و فریب نخورد، چراکه نهال نوپای انقلاب به درخت تنومندی تبدیل شده که روز به روز بارورتر می‌شود. 

 طالبی با بیان اینکه دشمنان با دیدن دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی سعی در معکوس نشان دادن آن دارد، گفت:  دستاوردهای نظامی  ایران از جمله انرژی هسته‌ای، تربیت پزشکان برتر دنیا، حوزه دفاعی و نظامی بسیار گستره است. 

 محمد شبانی، سرپرست دانشگاه پیام نور استان خراسان جنوبی هم با بیان اینکه حدود ۶ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان مشغول به تحصیل هستند و این دانشگاه در تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی موفق بوده است، افزود: جوانان امروز جامعه نیاز به بستر نشاط‌آور دارند. 

 وی رسالت جامعه دانشگاهی را جهاد تبیین و تبیین گری دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: با توجه به این تاکیدات و توجه ویژه رهبری به جوانان و نیروهای کارآمد، ایشان نسبت به دانشجویان حساب ویژه‌ای باز کرده اند. 

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از