حالت تاریک
استاندار خراسان جنوبی:

شهید مؤذن بااهدای جان‌خود‌جلوی یک‌حرکت تروریستی‌را گرفت

شهید مؤذن بااهدای جان‌خود‌جلوی یک‌حرکت تروریستی‌را گرفت

استاندار خراسان جنوبی گفت: شهید بزرگوار مؤذن با اهدای جان و خون خود جلوی یک حرکت تروریستی بزرگ را گرفت.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان» به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ جواد قناعت عصر شنبه در دیدار با خانواده شهید گرانقدر علیرضا مؤذن اظهار کرد: برآورد اولیه این بود که اینها یک گروه قاچاقی هستند اما بعداً با آثار و تجهیزاتی که از آنها برجای مانده، معلوم شد که یک گروه تروریستی بودند.

وی عنوان کرد: اینها یک گروه مسلح تروریستی بودند که با هوشمندی مرزبانی استان و به خصوص این شهید عزیز از ورود آنها جلوگیری شد.

استاندار تصریح کرد: اگر خدای نکرده قصور و کوتاهی می‌شد، آنان با عملیات تروریستی، جان ده‌ها نفر را در کشور می‌گرفتند و به شهادت می‌رساندند.

قناعت، اقدام این شهید بزرگوار را کاری بسیار ارزشمند و فاخر دانست و افزود: اقدام شهید بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

به گفته وی؛ این شهید با نثار جان خود از یک اقدام بزرگ خرابکارانه جلوگیری کرد.

وی خاطرنشان کرد: براساس توضیحاتی که ارائه شد این شهید جوان با خصوصیات اخلاقی که داشت فردی بسیار متدین و با اخلاق بود و از ائمه اطهار هم در روایات داریم که شهدا گلچین می شوند و اینگونه شد که این شهید هم گلچین شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

استاندار افزود: این شهید با اخلاق و تقوا در دوران جوانی به درجات اعلی علیین رسیده و خودش را در معرض خطر قرار داد تا کشور حفظ شود که اقدامی ارزشمند است‌.

قناعت تصریح کرد: خداوند این شهید جوان را گلچین کرد و به امام‌ حسین(ع)،حضرت علی اکبر امام حسین(ع)، شهدا و امام شهدا محشور خواهد کرد.

وی با ذکر این نکته که این شهدا جان خود را تقدیم کردند تا حادثه‌ای همانند حادثه کرمان تکرار نشود، بیان کرد: از طرفی عاقبت بخیر شد و شفاعت دیگران را هم در در آن دنیا خواهد کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از