حالت تاریک

رمز موفقیت در دفاع‌مقدس رهبری و ایثار بود

رمز موفقیت در دفاع‌مقدس رهبری و ایثار بود

رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس گفت:رمز پیروزی و موفقیت کشور ایران در هشت سال دفاع مقدس، رهبری اسلامی و ایثار شهدا و ایثارگران بود.

برزگر  در گفتگو با خاورستان با تبریک هفته دفاع مقدس و وحدت گفت: دفاع مقدس در حالی با دست خالی شروع شد که تمام دنیا بر علیه نظام جمهوری اسلامی توطئه کردند و ایران را محاصره اقتصادی کردند.

به گفته رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس رهبری و ایثار و اخلاص شهدا و ایثارگران دو عاملی است که سبب شد در دفاع مقدس خیلی موفق باشیم و نظام اسلامی را به جهان معرفی کردیم و الان هم این دو بال نقش پررنگی در ماندگاري انقلاب دارند.

برزگر تصریح کرد: امروز اگر انقلاب و اسلام را به دنیا صادر کردیم ابهت شرق و غرب را شکستیم استعدادهای داخلی روز به روز شکوفاتر شده و روی پای خود ایستادیم به برکت دفاع مقدس است.

به گفته وی اگر فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه پیاده سازی و روحیه جهادگری را پرورش دهیم بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری که به قله نزدیک شدیم فقط باید یک گام دیگر برداریم که این گام همان افزایش سطح علمی و روحیه جهادی و معنویت است.

رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس بر این عقیده است:وضعیت اعتقادی جوانان امروز از جوانان آن زمان بهتر هستند چرا که جوانان امروز در نظام جمهوری اسلامی نفس کشیدند و برای آگاه سازی این جوانان باید به سمت تبیین فرهنگ شهدا برویم و در این مسیر می‌توان از مکتب و توصیه‌های شهدای معاصر از جمله شهید سلیمانی استفاده کرد.

برزگر  تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی مثل خورشید در جهان می‌درخشد و مرزهای جغرافیایی را از بین برده است.

به گفته وی فقط در خصوص دفاع مقدس یک کوتاهی شده و آن این است که افرادی مثل ما که آن زمان را درک کردیم رسالت تبیین را مشابه حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) به درستی انجام ندادیم و اگر به درستی این کار را انجام می‌دادیم به این مرحله نمی رسیدیم.

وی تصریح کرد: جایگاه نظام مقدس اسلامی پیشرفت خیلی خوبی داشته فقط باید این مسائل بیان شود و به جوانان گفته شود و مسئولان مربوط باید در این رابطه برنامه ریزی های لازم را داشته باشند.

به گفته وی این که در جنگ آمار جوانان و نوجوانان بیشتر از بقیه بود به این دلیل است که معلمان در آن زمان روی ذهن آن‌ها خوب کردند اما الان بر عکس شده و این ارتباط فرهنگی مثل قبل وجود ندارد و از طرفی وابستگی به دنیا در جوانان کمتر بود.

وی تاکید کرد: دشمن امروز فهمیده که قشر جوان خطرناک است همان کاری که عمرو عاص در زمان حضرت علی(ع) کرد و فهمیده بود که افراد مسن هرکاری هم بکنند طرفدار حضرت علی(ع) هستند اما جوانان را می توان منحرف کرد و این کار را امروز با استفاده از گوشی‌ها در فضای مجازی انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: با همه شرایطی که وجود دارد اما جوانانی با دل‌های پاکی داریم هر چند در دولت سیزدهم میدان به جوانان بیشتر داده شده و امیدواریم با بهره مندی از افراد با تجربه در کنار جوانان بتوانیم جوانان بیشتری به در صحنه عمل ببینیم.

رمز موفقیت در دفاع‌مقدس رهبری و ایثار بود

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از