حالت تاریک
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی:

زیرسازی ۹۰کیلومتر خط ریلی خراسان‌جنوبی تکمیل شد

زیرسازی  ۹۰کیلومتر خط ریلی خراسان‌جنوبی تکمیل شد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: عملیات زیرسازی ۹۰ کیلومتر از محور بیرجند - یونسی تکمیل شده و آماده روسازی و ریل‌گذاری است.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، میرمحمد مودی امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: اجرای طرح راه آهن خراسان جنوبی در ۱۵ قطعه تعریف شده است که پیمانکاران تجهیز کارگاه را شروع کردند.

وی با بیان اینکه عملیات زیرسازی ۹۰ کیلومتر از محور بیرجند - یونسی تکمیل شده و آماده روسازی و ریل‌گذاری است، افزود: از مجموع ۱۵ قطعه طول مسیر راه آهن در حوزه سرزمینی خراسان جنوبی ۱۲ قطعه در زمان حاضر فعال است و پیمانکاران مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: برای سه قطعه هم در حال تعیین تکلیف هستیم که قراردادها را به پیمانکاران دیگری واگذار کنیم.

مودی با اشاره به اینکه اعتبارات تهاتر نفتی هم وارد مرحله عملیاتی شده و مشکلات قانونی رفع شد، ادامه داد: محموله‌های نفتی فروخته و اعتبار آن تحویل وزارت راه و شهرسازی شده است.

وی در پایان گفت: در صورت ارائه فهرست بهای کارکرد، بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال به پیمانکاران استان در زمینه تجهیز کارگاه آماده ابلاغ است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از