حالت تاریک
معاون استاندار خراسان جنوبی خبر داد:

آمادگی کامل خراسان‌جنوبی برای انتخابات ۱۴۰۲

آمادگی کامل خراسان‌جنوبی برای انتخابات ۱۴۰۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به همکاری ۱۵ هزار و ۳۲۰ نفر عوامل اجرایی و نظارتی در شعب اخذ رأی استان، گفت آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سید محمدرضا طالبی ظهر امروز چهارشنبه در ستاد انتخابات استان اظهار کرد: در بحث دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری براساس برنامه‌زمان‌بندی وزارت کشور فرایند کار را دنبال کردیم و هیچ‌گونه عقب‌ماندگی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تاکنون آموزش‌های لازم به عوامل اجرایی و دست اندرکاران انتخابات استان انجام شده‌ است، گفت: با توجه به تغییر قانون انتخابات نیاز است عوامل اجرایی و نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای قوانین جدید را دقیق مطالعه کنند و به آن اشراف داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امسال ۷۶۶ شعبه اخذ رای در استان آماده‌ دریافت آراء مردم در روز انتخابات است، بیان کرد: برای هر شعبه اخذ رای ۲۰ نفر عوامل اجرایی و نظارتی در نظر گرفته شده است.

طالبی ادامه داد: در مجموع حدود ۱۵ هزار و ۳۲۰ نفر عوامل اجرایی و نظارتی در شعب اخذ رای به صورت مستقیم برای اخذ آرای مردم فعالیت دارند.

وی افزود: نیروی‌های پشتیبان یا رزرو عوامل اجرایی پیش‌بینی شده است تا در صورت نیاز به حضورشان در شعب اخذ رأی، مشکلی از جهت تامین نیرو نداشته باشیم.

معاون استاندار با اشاره به اینکه مانور دستگاه‌های احراز هویت انتخابات در سطح استان برگزار شده، افزود: تمهیدات و امکانات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در این استان فراهم و تجهیزات و ملزومات مورد نیاز تامین شده است.

طالبی از رفع مشکلات ارتباطی در شعب اخذ رأی استان خبر داد و گفت: موارد امنیتی انتخابات در استان کاملاً لحاظ شده و ستاد امنیت انتخابات به صورت مرتب در حال برگزاری است و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی نیز به وظایف خود به نحو احسن در حوزه انتخابات انجام می‌دهند.

وی در پایان از آمادگی استان خراسان جنوبی برای برگزاری انتخابات رقابتی در سلامت و امنیت کامل در اسفندماه ۱۴۰۲خبر داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از