حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

سیلی ایران به‌رژیم صهیونیستی، تن دشمنان را لرزاند

سیلی ایران به‌رژیم صهیونیستی، تن دشمنان را لرزاند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سیلی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی، تن دشمنان را لرزاند، گفت: استکبار جهانی علیه استقلال هر ملتی کار می‌کنند و نمی‌خواهند هیچ جامعه‌ای مستقل باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با فرماندار بیرجند اظهار کرد: سیلی آبداری که نظام جمهوری اسلامی بر صورت استکبار جهانی زد، خودش یک عید است تا دیگران حساب کارشان را داشته باشند.

وی افزود: مخصوصا کسانی که اسم اسلام را یدک می‌کشند، ۵۷ کشور به جز شش تا شاهد پرپر شدن کودکان و زنان و ویرانی مساجد و بیمارستان‌ها بودند و مایه تاسف است و جواب همه آن‌ها در این سیلی که به استکبار جهانی خورد، خلاصه شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه با سیلی جمهوری اسلامی تن آمریکا لرزید، گفت: آن سازمان مسخره ملل، شورای امنیت، حق کودک، حقوق بشر و قیافه‌های کاذب دادگاه لاهه سر و ته یک کرباس علیه انسان هستند و برای خود حق ویژه‌ای قائل هستند که دیگران را قتل و عام کنند و به کشورهای ورود یابند.

عبادی بیان کرد: این‌ها علیه استقلال هر ملتی کار می‌کنند و منحصر به ایران و انقلاب اسلامی نیست و نمی‌خواهند هیچ جامعه‌ای مستقل باشد و برای هیچ انسانی ارزش قائل نیستند و جامعه بشری باید دوست و دشمن خود را بشناسد.

اما جمعه بیرجند با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی بر اساس کارشناسی فقه است، افزود: در نظام اسلامی، حاکمیت خود مردم و دولت‌های تحت نفوذ، بزرگترین مانع برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب هستند و نفوذ این عناصر باعث عقب‌ماندگی شدند و همه ما مقصر هستیم به جهت اینکه ملاک، رای مردم است.

وی در ادامه گفت: دو عامل بزرگ و خطرناک برای سقوط جامعه مردمی یکی دشمن و یکی هم افرادی است که ترک فعل می‌کنند.

عبادی با بیان اینکه قانون اساسی بر اساس عدالت و مبارزه با ظلم است، ادامه داد: اگر خودمان عادلانه عمل کنیم و موانع دشمن را کنار بزنیم بین ما و آرمان‌های انقلاب فاصله نمی‌افتد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: کارکنان دولت جمهوری اسلامی که اکثریت آنان صادق هستند، سرمایه‌های کشور مردم و اسلام محسوب می‌شوند و اسلام عملی را باید پیاده کنند و اسلام عملی پاسخ دنیا را می‌دهد.

وی ادامه داد: امروز در دولت سیزدهم انگیزه خوبی است و موانع داخلی و خارجی هم وجود دارد اما اقتضا برای این هدف بزرگ یعنی اقامه عدل، قوی است.

امام جمعه بیرجند گفت: مردم کشورهای شرق و غرب که به بن‌بست رسیده‌اند و می‌خواهند آوای توحید را بشنوند و عدالت اجرا شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از