حالت تاریک
بسته خبر ورزشی

صعود بانوان هندبالیست‌ خراسان‌جنوبی به لیگ دسته یک

صعود بانوان هندبالیست‌ خراسان‌جنوبی به لیگ دسته یک

در بسته خبر ورزشی خاورستان خبرهای متنوعی از صعود بانوان هندبالیست‌ به لیگ دسته یک، ووشو در المپیاد برتر منطقه‌ای‌، دعوت دوچرخه‌سوار به اردوی تیم‌ملی‌، برنز بانوان ووشو‌کار، طلای مسابقات اهداف‌پروازی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی  «خاورستان»،مسابقات هندبال لیگ دسته دو بانوان، قهرمانی باشگاه‌های کشور از اسفند ماه سال گذشته و با شرکت ۲۴ تیم در دو گروه برگزار و با مشخص شدن دو فینالیست رقابت‌ها به پایان رسید.

در دیدار پایانی و فینال این دوره رقابت‌ها که از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزبانی لارستان برگزار شد، نمایندگان استان فارس و خراسان جنوبی به مصاف هم رفتند که تیم لارستان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و تیم خراسان جنوبی بر سکوی دوم ایستاد.

 تیم ووشو در المپیاد برتر منطقه‌ای

تیم ووشو خراسان‌جنوبی در رده سنی نوجوانان به مسابقات استعدادهای برتر منطقه‌ای به میزبانی سیستان و بلوچستان اعزام شد.

ترکیب این تیم را امیرمحمد بنی اقبال، محمد مهدی رضایی، سیدمحمدجواد امیرآبادی زاده،امیرحافظ صفری، علی افروزیان با مربی گری استاد کاوسی همراهی می کنند.

دعوت دوچرخه‌سوار به اردوی تیم‌ملی 

با دعوت رسمی فدراسیون دوچرخه‌سواری حسام حیدری دوچرخه‌سوار بیرجندی در رده سنی نوجوانان به اردوی تیم ملی پایه دعوت شد.

حیدری با عملکرد خوبی که در اردو داشت جزو نفرات برتر اردو انتخاب شد.

 برنز بانوان ووشوکار در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی 

مسابقات منطقه‌ای رشته ووشو منطقه ای، رده سنی نوجوانان بخش ساندا بانوان در شهر زاهدان دهکده المپیک خانه ووشو با شرکت پنج استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی، هرمزگان، فارس، کرمان و استان سیستان و بلوچستان برگزار شد که در نهایت در وزن منفی ۴۲ کیلو‌گرم

یاسمن آهنی دوم، منفی ۴۵ کیلو‌گرم ستایش هژبری دوم، در وزن منفی ۵۲ کیلو‌گرم هستی حاجی پور قهرمان و در وزن منفی ۶۰ کیلو‌گرم زهرا یل سوم شدند و در مجموع تیم خراسان‌جنوبی با یک طلا ،۲ نقره و یک برنز در جایگاه سوم ایستاد.

طلای مسابقات اهداف‌پروازی 

حجت سرگزی ورزشکار استان مقام اول مسابقات اهداف پروازی منطقه شرق کشور را به خود اختصاص داد.

این دوره از مسابقات به میزبانی سیستان و بلوچستان شهرستان زابل برگزار و تیرانداز استان موفق به کسب مقام اول و مدال طلا شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از