حالت تاریک
مسئول بسیج ادارات خراسان‌جنوبی:

لزوم جریان‌سازی درست برای مهار فتنه دشمنان

لزوم جریان‌سازی درست برای مهار فتنه دشمنان

مسئول بسیج ادارات خراسان‌جنوبی گفت: روایت و جریان‌سازی درست یک مسیر تمیز را در اختیار جامعه قرار می‌دهد و این ظرفیتی است که رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی باید به آن توجه کنند.

محمدعلی قاسمی مسئول بسیج ادارات خراسان‌جنوبی در گفتگو با خبرنگار«خاورستان»، اظهارکرد: دشمنان انقلاب اسلامی از همان ابتدای شکل‌گیری نهضت امام خمینی (ره)، از همه ظرفیت‌ها برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بهره گرفتند و تمام تلاش‌شان را در این 45 سال به کار بستند تا حرکت قطار انقلاب را کند کنند.

وی با بیان این‌که تاکنون دشمنان از راه‌های مختلفی سعی در نابودی انقلاب اسلامی کرده‌اند، تصریح‌کرد: از دشمن انتظاری جز تهاجم، دشمنی و توطئه نباید داشت از این رو سال گذشته جنگ ترکیبی آمریکایی- صهیونیستی را علیه ملت ایران به راه انداختند.

ولایت‌مداری عامل اصلی پیروزی مردم بر فتنه سال گذشته بود

وی ایمان و باور مردم به اصل نظام و ولایت فقیه را عامل اصلی پیروزی ملت ایران بر فتنه سال گذشته دانست و افزود: اکثر مردم نظام را قبول دارند و پایه‌کار انقلاب بوده و حاضر نیستند از انقلابی که بیش از 230 هزار شهید را تقدیم کرده‌اند عبور کنند لذا عمیقا در خط نظام، انقلاب و ولایت هستند.

وی اضافه‌کرد: مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی کنونی را می‌دانند که امیدواریم با همت دولتمردان دولت سیزدهم این مشکلات مرتفع شود.

سخنان رهبر انقلاب راه را برای مردم روشن کرد

وی سخنان هوشمندانه رهبر انقلاب را عامل بعدی در خنثی شدن فتنه سال گذشته در کشور عنوان کرد و افزود: این سخنان به‌خوبی راه را برای همگان روشن کرد چراکه ولایت فقیه همانند همیشه چراغ هدایت‌گر ملت و راهنمای انقلاب در پیچ‌های خطرناک بوده است.

بصیرت مردم شکست دشمن را در فتنه سال گذشته رقم زد

وی بصیرت مردم ایران را عامل بعدی در خنثی شدن فتنه سال گذشته بیان کرد و یادآورشد: مردم به‌عنوان سرمایه‌های اجتماعی در تمام صحنه‌های انقلاب حاضر بوده‌اند و اینجا نیز حضور، وحدت و همدلی بین مردم و اطلاع یافتن از نقشه‌های دشمن باعث شد تا پروژه‌ی جنگ ترکیبی دشمن در سال گذشته با شکست مواجه شود.

جریان‌سازی درست مسیر تمیزی را در اختیار جامعه قرار می‌دهد وی یکی از کارکردهای رسانه‌ها را جریان‌سازی دانست و گفت: روایت و جریان‌سازی درست یک مسیر مشخص و تمیز را در اختیار جامعه قرار می‌دهد و این ظرفیتی است که رسانه‌ها برای همراه کردن مخاطبین خود می‌توانند استفاده کنند و اگر در مسیر درست خود انجام شود می‌تواند مانع از جریان‌سازی دشمن شود.

لزوم جهاد تبیین برای فعالان فضای مجازی

وی اظهارکرد:از همه افرادی که در حوزه فریضه مهم جهاد تبیین کار می‌کنند در خواست دارم که در این زمینه کوتاهی نکنند و در فضای مجازی و رسانه‌ها واقعیت‌ها و بینات انقلاب را بازگو کنند.

وی تاکیدکرد: لازم است فعالان فضای مجازی هرآنچه که اول انقلاب داشته‌ایم را با دستاوردهای امروز جامعه به مردم تبیین کنند و اگر این‌ها بازگو نشود قطعا دشمن از همه چیز به نفع خود بهره خواهد گرفت.

کوتاهی در بیان دستاوردهای انقلاب خیانت به نظام و انقلاب است وی کوتاهی در بیان دستاوردهای انقلاب را خیانت به نظام، آرمان‌های انقلاب و خون شهدا دانست و افزود: این انقلاب حاصل خون هزاران شهید است و اگر می‌خواهیم مدیون شهدا نباشیم باید نقش خود را به‌خوبی در جهاد تبیین عملی کنیم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از