حالت تاریک

مادارن وهمسران شهدا بانوان‌مجاهد درگام دوم انقلاب هستند

مادارن وهمسران شهدا بانوان‌مجاهد درگام دوم انقلاب هستند

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان‌جنوبی به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنين (س) و روز تكريم مادران و همسران شهدا، این بانوان مجاهد در گام دوم انقلاب پيامی صادر كرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»؛ فاطمه‌ بصیری‌پور، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی در پیامی به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا نوشت:

بسمه تعالی
سیزدهم جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام‌البنین (سلام الله علیها ) بزرگ بانوی مجاهد اسلام است که با زمان‌شناسی و بصیرت، همه زندگی خود را وقف حمایت از حق و ولایت نمود و با بردباری در شهادت  همسر و فرزندانش و ادای دین به اسلام  در زمره فداکارترین بانوان تاریخ  قرار گرفت.

امروز فرصت مغتنمی است برای قدردانی از مقام و منزلت مادران و همسران شهدا که با برخورداری از روحیه ایمان، ایثار و ولایت‌مداری بزرگ مردانی را در مکتب سیدالشهدا(علیه السلام) پرورش دادند و با نثار خون عزیزانشان در راه حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی  زیباترین جلوه‌های ایثار را خلق نمودند.

برخود فرض می‌دانم به مقام والای مادران عزیز و همسران گرامی شهدای استان خراسان‌جنوبی ادای احترام نموده و ضمن آرزوی توفیق این بانوان مجاهد در گام دوم انقلاب،  سلامتی و عزت روز افزون همه‌ عزیزان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از