حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

معرفی حقیقت چهره غرب اولویت جهاد تبیین است

معرفی حقیقت چهره غرب اولویت جهاد تبیین است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه معرفی حقیقت چهره غرب اولویت جهاد تبیین است، گفت: جبهه‌های مقاومت پیروز میدان هستند و آثار شکست بر چهره دشمن در همه ابعاد قابل مشاهده است.

به گزارش خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی روز دوشنبه در نشست اعضای قرارگاه جهاد تبیین استان اظهار کرد: کار شما از نوع کار انبیاء برای نجات نوع بشر است و همانطور که در طول این چهل سال شاهد بودید جبهه‌های مقاومت پیروز میدان هستند و آثار شکست بر چهره دشمن در همه ابعاد نمایان و قابل مشاهده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) تحقق پیدا کرده و همراه با کرامت‌هاست، افزود: البته بنابراین نیست که همه امور با معجزه انجام شود، ما به اندازه تلاشی کنیم نتیجه خواهیم گرفت اما اصل جریان، یک جریان من عندالله است.

 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی راه خود را طی می‌کند این ما هستیم که آزمایش می‌شویم و انقلاب به ما نیاز ندارد بلکه ما به انقلاب نیاز داریم.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه معرفی حقیقت چهره غرب اولویت جهاد تبیین در جامعه است، تصریح کرد: هنوز پس از سال ها نتوانسته‌ایم این دشمن را به فرزندان خودمان معرفی کنیم و در این زمینه ضعیف عمل شده است.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه سخن از وحشی‌گری تفکر اومانیستی و اباحی‌گری غرب نیست چون اینها ننگ وحشی‌اند و بوی از انسانیت نبرده‌اند، افزود: رضاشاه پهلوی، صدام و داعش و تروریست فقط یک چهره از غرب به عنوان حیوان مخوف هستند.

 

وی در ادامه با اشاره به این حرف خود تفکر غربی‌ها که می‌گویند انسان، گرگ انسان است، گفت: این حقیقتی است که خودشان مطرح می‌کنند و با انواع و اقسام جنایت و فساد و قتل و غارت، بدتر از همه جنبده‌های روز زمین هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه شناسنامه غرب لیبرالی و اومانیستی باید برای نسل جوان معرفی شود، عنوان کرد: این دزدان بین‌المللی مخوف‌تر از هر حیوانی هستند که به هیچ چیز رحم ندارند و از ملت‌های مختلف برای امور خود کارکن می‌گیرند.

 

آیت الله عبادی گفت: تفکر غرب کارش ویرانی و آدم‌کشی است و به جای اینکه علم و صنعت را برای آبادانی کره زمین بکار بگیرند برای جنگ‌افروزی استفاده می‌کنند.

 

وی در پایان خطاب به اعضای قرارگاه جهاد تبیین استان  با بیان اینکه باید به صورت هنرمندانه چهره این شیاطین را به دنیا ارائه و معرفی کنید، افزود: مجموعه شما ترکیبی از مسئولین هدفمند و ارزشمندی است که ما خیلی به توفیقات آینده شما خوش بین هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از