حالت تاریک
دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور:

همدلی، نماد جمعیت هلال احمر است

همدلی، نماد جمعیت هلال احمر است

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور تأکید کرد: همدلی، نماد جمعیت هلال احمر است.

به گزارش خاورستان،یعقوب سلیمانی با بیان این مطلب در دیدار با استاندار خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: داوطلبین هلال احمر بدون هیچ منت و چشمداشتی در سخت ترین شرایط در کنار مردم هستند.

وی تصریح کرد: حضور داوطلبانه نیروهای امدادی هلال احمر در حادثه زلزله افغانستان، نمونه ای از این خدمت بی منت است که بدون اینکه از سوی کشور همسایه مطالبه ای صورت بگیرد، نیرو های امدادی ما در صحنه حضور پیدا کردند.

دبیرکل هلال احمر کشور به حضور این جمعیت در پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: امسال برای نخستین بار کار به استان ها تفویض شد و هر استانی به صورت مستقل به خدمات دهی در اربعین پرداخت.

سلیمانی ادامه داد: به عنوان اولین تجربه، کار قابل توجهی انجام شد که با آسیب شناسی به دنبال رفع نواقص و ارتقاء شرایط برای سال آینده هستیم.

وی با اشاره به طرح نذر آب هلال احمر، اظهار داشت: این طرح ارتقاء یافته و در قالب طرح نذر خدمت اجرا می شود که اتفاق خوبی است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور از نگاه مردم به این مجموعه گفت و خاطر نشان کرد: علیرغم تنگناهای مالی و صرفاً به جهت اعتماد مردم، بیش از ۴۹۰ میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی مردم به غزه و حدود ۱۸ میلیارد تومان هم به افغانستان بوده است.

سلیمانی با تأکید بر شرایط خاص خراسان جنوبی به نیازهای این استان اشاره کرد و گفت: موارد به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.

وی از ۹۰۰ دستگاه ماشين آلات خریداری شده هلال احمر گفت که در مرحله ورود به کشور قرار دارند و اظهار داشت: این ماشین آلات بخشی از نیاز استان ها را تأمین خواهد کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از