حالت تاریک

پاسخ کمیته امداد خراسان‌جنوبی به ۲۳هزارو۸۵۷ نامه‌مردمی

پاسخ کمیته امداد خراسان‌جنوبی به ۲۳هزارو۸۵۷ نامه‌مردمی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای امسال این نهاد تعداد ۲۳ هزار و ۸۵۷ فقره نامه از مبادی مختلف دریافت و به درخواست‌ها پاسخ داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»،  سیدرضاحسینی با اعلام‌ این خبر گفت: این نهاد در کمترین زمان به درخواست‌های واصله پاسخ می‌دهد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ادامه داد: به منظور کاهش نگرانی‌ها و کمک به رفع مشکلات نیازمندان، از ابتدای سال جاری تعداد ۱۲۱۲ درخواست از سامانه سامد (مردم و دولت) و تعداد ۳۹۲ درخواست از دفتر نماینده ولی فقیه دریافت شده است.

حسینی افزود: این درخواست‌ها در قالب موضوعات کمک هزینه‌های درمان، تحت حمایت قرار گرفتن، وام قرض الحسنه‌‌ی کارگشایی و اشتغال، مساعدت بلاعوض و... بوده که در بین آن‌ها، تقاضای وام قرض الحسنه، تحت حمایت قرا گرفتن و درمان از درصد بالائی برخوردار بوده است. 

 وی با تاکید بر این که یکی از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) حل مشکلات نیازمندان است افزود: به روش‌های مختلف این کار انجام می‌شود و برای تحت حمایت قرار دادن افراد شرایط و ضوابط مشخصی وجود دارد و این طور نیست که به صرف اعلام یک درخواست، مقدمات این کار فراهم شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از