حالت تاریک

پیام استاندار خراسان‌جنوبی به‌مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی

پیام استاندار خراسان‌جنوبی به‌مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی

استاندار خراسان جنوبی گفت: بسیج سازندی در اجرای طرح‌های محرومیت زدای سنگ تمام گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی پیام صادر کرد. 

پیام استاندار خراسان جنوبی به شرح زیر است: 

به نام خدا

«این کارِ اردو‌های هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون ‌ها نفر از این خدمت شما به‌صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند». مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌ العالی) 

بسیج سازندگی، این شجره طیبه‌ای که به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (حفظه الله) در هفدهم اردیبهشت ماه ١٣٧٩ بنیان‌گذاری شده است، در طول این سال‌ها، همواره منشا خیرات و برکات فراوانی بوده و به‌عنوان رکنی اساسی در تحقق سیاست‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در توسعه مناطق محروم و کم‌برخوردار، عملکردی درخشان و قابل‌قبول از خود به‌جای گذاشته است. 

و اینک این نهاد انقلابی با گذشت ٢٤ سال از زمان تاسیس، با بسط و توسعه دامنه وظایف و محور‌های خدمات‌رسانی خود در زمینه‌های محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، حضور در حوادث غیرمترقبه، برپایی اردو‌های جهادی و... در خدمت به مردم و شتاب بخشیدن به روند اجرای طرح‌های محرومیت زدای نظام مقدس جمهوری اسلامی، سنگ تمام گذاشته است. 

همراهی با دستگاه‌های اجرایی در تحقق و تکمیل پروژه‌های عمرانی، راه اندازی کارگاه‌های کوچک و زود‌بازده اقتصاد مقاومتی، احیا و لایروبی قنوات، مرمت راه‌ها در مناطق صعب‌ العبور، انجام برنامه‌های فرهنگی، اعتقادی، تربیتی، تحقق طرح کمک‌های مومنانه و... تنها بخشی از خدمات قابل توجه و تقدیر بسیج سازندگی در استان خراسان جنوبی است.

اینجانب سالروز تاسیس بسیج سازندگی را به همه بسیجیان، جهادگران و کارکنان خدوم، مخلص و همیشه در صحنه بسیج سازندگی در خراسان جنوبی تبریک گفته، از تلاش‌های این عزیزان در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف استان قدردانی می‌نمایم.

 باشد که این عزیزان در ادامه فعالیت‌های خود در عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تحقق آرمان‌‌های اصیل انقلاب اسلامی و ایفای وظایف و سیاست‌های دولت مردمی ایران قوی، گام ‌های بزرگتر و پر افتخارتری بردارند و با برنامه‌ریزی برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های بی‌نظیر خراسان‌جنوبی در ماموریت‌های محوله، راه‌های رسیدن به توسعه استان را کوتاه‌تر کنند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از