حالت تاریک
معاون استاندار خراسان جنوبی:

واقعه طبس از مصادیق حقانیت انقلاب اسلامی است

واقعه طبس از مصادیق حقانیت انقلاب اسلامی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: پیام واقعه پنجم اردیبهشت در طبس و شکست تهاجم نظامی امریکا به‌ عنوان یکی از افتخارات و اثبات حقانیت نظام و انقلاب اسلامی باید به سراسر دنیا مخابره شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سید محمدرضا طالبی امروز در جلسه برنامه‌ریزی سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس اظهار کرد: یکی از اقداماتی که آمریکا اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با هدف کودتا به صورت مستقیم انجام داد، حمله نظامی بود که با کمک و مدد الهی به نیت پاک امام راحل و شهدا طوفان شن در صحرای طبس راه افتاد و دشمن به اهداف خود نرسید.

وی تأکید کرد: پیام واقعه پنجم اردیبهشت در طبس و شکست تهاج نظامی امریکا به‌ عنوان یکی از افتخارات و اثبات حقانیت نظام  انقلاب اسلامی باید به سراسر دنیا مخابره شود. 

طالبی با اشاره به دشمنی استکبار جهاین با جمهور سالامی ایران، گفت: دشمن در این مدت ترورها، جنگ‌های قومی و قبیله‌ای، هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر و اکنون نیز جنگ تمام عیار ترکیبی را برنامه‌ریزی کرده که هر کدام از این اتفاقات سبب شده است که ایران اسلامی تجربیات بیشتری کسب کند و قوی‌تر شود.

به گفته وی؛ در همه این طوفان‌ها با توجه به استقامت رهبر انقلاب، جان‌نثاران، متدینین و مردم باعث شده نظام‌ جمهوری اسلامی ایران از این آزمایشات سربلند بیرون بیاید و تجربیات قوی‌تری کسب کنیم.

طالبی ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نیز با توجه به اینکه دست استعمار و استکبار به ویژه آمریکا و اسرائیل از منابع بسیار غنی ایران اسلامی کوتاه شد، امام خمینی (ره) با اعتقادات راسخی که داشت وضعیت و اهداف دشمن را برای مردم تشریح کرد و دست رد به سینه آنها زد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: آمریکای خبیث از گذشته تاکنون و بدون شک در آینده به دنبال براندازی و تغییر انقلاب و نظام بوده و هست.

طالبی در ادامه گفت: برای بزرگداشت سالگرد واقعه طبس کمیته‌هایی تشکیل و برای هر کدام وظایفی تعیین شده است.

وی بیان کرد: ائمه جمعه و جماعات، مدارس، سازمان تبلیغات اسلامی و سایر نهادهای فرهنگی بایستی نسبت به تشریح و تبیین این واقعه اقدام کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از