حالت تاریک
معاون استاندار خراسان جنوبی:

کشف‌حجاب حرام شرعی و قانون‌شکنی است

کشف‌حجاب حرام شرعی و قانون‌شکنی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: کشف حجاب یک حرام شرعی و سیاسی و نوعی قانون‌شکنی است و کسی که قانون را رعایت نکند مجرم است و باید با او برخورد قانونی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، محمدرضا طالبی امروز در ستاد عفاف و حجاب استان اظهار کرد: خراسان جنوبی مردمی مومن، ولایی و انقلابی دارد که موضوعات اعتقادی و شرعی آنان امسال بر تفریح‌های نوروزی غلبه پیدا کرد و حتی در روز طبیعت با مراعات این مسائل دیانت خود را نشان دادند.

وی بیان کرد: کشف حجاب یک حرام شرعی و سیاسی و نوعی قانون‌شکنی است و کسی که قانون را رعایت نکند مجرم است و باید با او برخورد قانونی صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به لزوم تبیین‌گری و تذکر لسانی نسبت به افراد بدحجاب تصریح کرد: پایه و اساس طرح «نور» در وهله نخست تذکر و ارشاد است اما اگر ثابت شود فرد به صورت سازمان‌یافته به دنبال هنجارشکنی و ترویج فرهنگ منحط غربی است با او برخورد قانونی خواهد شد.

طالبی با تأکید بر اینکه عده‌ای معدود با کشف حجاب در جامعه هنجارشکنی می‌کنند در ادامه از آنان خواستار رعایت موازین اخلاقی و احترام به هنجارهای اجتماعی و مذهبی و حفظ حریم عفاف و حجاب در سطح جامعه اسلامی شد.

وی گفت: اگر چنانچه مسئله‌ای در حوزه عفاف و حجاب در مراکز ورزشی و اماکن زیرمجموعه دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها به وجود آید مسئولیت آن با مدیر و حراست آن اداره است و باید پاسخگو باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از