حالت تاریک

۲۹ سارق در خراسان جنوبی دستگیر شدند

۲۹ سارق در خراسان جنوبی دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها و توقفگاه‌های استان خبر داد و گفت: ۲۹ سارق در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» و به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم صادقی روز پنجشنبه اظهار داشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها، از طرفی ارتقای سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی افزود: با توجه به سرقت های متعدد وسایل نقلیه در سطح استان خراسان جنوبی، طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها و توقفگاه‌های عمومی و اختصاصی در این استان توسط ماموران پلیس آگاهی اجرایی شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: در این طرح ماموران پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و عملیاتی، ۳۴ فقره سرقت را کشف و ۲۹ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: با کارشناسی وسایط نقلیه و استعلام از سامانه‌های مربوطه، دو دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این رابطه کشف شد.

سرهنگ صادقی گفت: سارقان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: شهروندان برای پیشگیری از وقوع سرقت‌ ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از