مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌ جنوبی خبر داد

آمادگی ۲۵ مجتمع خدماتی رفاهی خراسان جنوبی جهت خدمات رسانی مطلوب به مسافران تابستانی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌ جنوبی، از انجام اقدامات لازم در 25 باب مجتمع خدماتی رفاهی استان به منظور کسب آمادگی لازم برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران تابستانی خبر داد.

به گزارش خاورستان، جعفر شهامت، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌ جنوبی، از انجام اقدامات لازم در ۲۵ باب مجتمع خدماتی رفاهی استان به منظور کسب آمادگی لازم برای خدمات رسانی مطلوب به مسافرین تابستانی خبر داد.
وی افزود: با توجه به فرارسیدن سفرهای تابستانی و افزایش حجم سفرهای استانی و برون استانی تلاش داریم تا سطح خدمات در این مجتمع‌ها ارتقاء یابد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌ جنوبی تصریح کرد: ارتقاء سطح ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای و مسافران در راستای ارتقاء ایمنی تردد در جاده‌ها در دستور کار قرار دارد و در نشستی مشترک با اعضای کمیته ویژه نظارت بر مجتمع‌های خدمات رفاهی، اماکن بین راهی عنوان کرد که مجتمع‌های خدمات رفاهی و اماکن بین راهی نامطلوبی دارند و به قید فوریت تعیین تکلیف خواهند شد.
شهامت بیان کرد: ضرورت آمادگی تنظیف و آراستگی نمازخانه‌ها و همچنین نظافت و پاکیزگی سرویس‌های بهداشتی واقع در مجتمع‌های خدماتی رفاهی و اماکن بین راهی از مواردی است که بر آن تاکید شده است، در همین راستا با توجه به مصوبه ستاد خدمات سفر کشور کمیته ویژه جهت پیگیری موضوعات و انجام بازدیدهای مستمر و دوره‌ای از سال‌های گذشته از نمایندگان دستگاه های مرتبط تشکیل شده که به صورت دوره‌ای از مجتمع‌های خدماتی رفاهی و نمازخانه‌ها سرویس‌های بهداشتی موجود در جایگاه‌های سوخت منفرد، رستوران‌ها واحدهای اقامتی و پذیراتی بین راهی بازدید به عمل می‌آورد.
وی خاطرنشان کرد: سامانه سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ نیز جهت ارتباط مستقیم با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان ‌جنوبی جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان عزیز پیش بینی شده است.
انتهای پیام/ ۱۳۲