معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی خراسان جنوبی:

دامپزشکی خراسان جنوبی رتبه برتر میز خدمت را کسب کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: دامپزشکی خراسان جنوبی حائز رتبه برتر میز خدمت در بین دستگاه‌های اجرایی شد.

به گزارش خاورستان، سید مهدی معراجی معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی خراسان جنوبی اظهار کرد: دامپزشکی خراسان جنوبی حائز رتبه برتر میز خدمت در بین دستگاه های اجرایی شد.
وی به دستور ریاست جمهور در بکارگیری و استفاده از میز خدمت در ادارات دولتی اشاره کرد و افزود: بلافاصله با اعلام این موضوع تیم کاری در اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی تشکیل و اقدامات مهم و موثری در این زمینه انجام شد که پس از بازدید کارشناسان استانداری از نحوه خدمت رسانی و اعلام نتایج، دامپزشکی استان در زمره ادارات برتر در این حوزه قرار گرفت.
معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: میز خدمت به عنوان یک مرکز ارتباطات در سازمان است که می تواند پل ارتباطی میان سازمان و مشتریان باشد.
معراجی تصریح کرد: میز خدمت تمامی ارتباطات حضوری مشتریان را به ادارات فنی و اداری نظیر انواع درخواست‌ها از جمله تاسیس مراکز مرتبط، صدور مجوزهای بهداشتی و غیره را میسر و امور را برای مشتریان تسهیل می کند و فرآیندهای اضافی را در چهره اداری حذف می کند.
وی با بیان اهمیت رضایت ارباب رجوع و افزایش اعتماد آنها به دستگاه، یادآور شد: در این راستا برای میز خدمت نیروی انسانی، تجهیزات، اطلاعات و ابزار از جمله نرم افزار سلامت یار دامپزشکی با هدف خدمت رسانی بهتر و راحت تر برای مشتریان دستگاه تامین شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی خراسان جنوبی طراحی نرم افزار سلامت یار دامپزشکی را کاری نو و جدید در ارائه خدمت به مشتریان در حوزه میز خدمت دانست و گفت: مهمترین مباحثی که می شود از طریق میز خدمت الکترونیک در قالب نرم افزار تلفن همراه سلامت یار دامپزشکی ارائه کرد شامل کد رهگیری فرآورده های خام دامی و احراز سلامت محصول، کد رهگیری خودروهای حمل مرتبط، شکایت، پیشنهاد و انتقاد و گزارش تخلفات صنفی، ارائه مشاوره های بهداشتی و ارتباط مستقیم با کارشناسان و همچنین راهنمای خدمات از نحوه دقیق ارائه خدمات به صورت گام به گام برای مشتریان است.
انتهای پیام/ ۱۳۲