مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی:

لزوم استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در تبلیغات و اعتمادسازی مردم برای برنامه‌های امداد در ماه رمضان/ خدمات کمیته امداد امیدآفرین است

سلم آبادی گفت: در خصوص برنامه های ماه مبارک رمضان، باید تبلیغات مناسبی انجام شود که در این خصوص باید تمام رسانه ها پای کار بیایند و اعتمادسازی مردم انجام شود.

به گزارش خبرنگار خاورستان، رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی در دیدار با رئیس سازمان فضای مجازی بسیج و سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی، اظهارکرد: سپاه و بسیج دارای ظرفیت های متعدد و ویژه ای است که کمیته امداد می تواند در برنامه های خود از این ظرفیت ها استفاده کند.
وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی های مناسب برای ایام ماه مبارک رمضان و جذب کمک های مردمی برای ایتام و نیازمندان، گفت: موسسات خیریه متعددی دارای مجوز هستند، اما باید موسساتی اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کنند که طرازنامه دارند و در تمام ایام سال فعالیت داشته اند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی بیان کرد: از ۱۴ ماه رمضان؛ میلاد امام حسن(ع) تا ۲۱ رمضان و شب های قدر، برای جذب حامی برای ایتام و اجرای رزمایش مومنانه برنامه ریزی شده است. از ۲۵ تا ۳۰ ماه رمضان هم برنامه ریزی ها روی موضوع جمع آوری زکات فطریه متمرکز شود.
سلم آبادی با اشاره به اینکه باید توزیع بسته های معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد، افزود: در خصوص برنامه های ماه مبارک رمضان، باید تبلیغات مناسبی انجام شود که در این خصوص باید تمام رسانه ها پای کار بیایند و اعتمادسازی مردم انجام شود.
وی یادآور شد: در این شرایط اقتصادی اما تمام خدمات کمیته امداد از جمله طرح های اشتفالزایی، مسکن، معیشتی، جهیزیه و … امیدآفرین است.
انتهای پیام/۷