معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی:

گزارشات مردمی در خراسان‌جنوبی ۱۰ برابر افزایش یافت/ استقرار سه پایگاه نظارت و بازرسی بر قیمت کالا و خدمات در بیرجند

تهوری گفت: گزارشات مردمی از طریق سامانه تلفنی 124 افزایش 10 برابری داشته است.

به گزارش خبرنگار خاورستان، علی تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران از افزایش ۱۰ برابری گزارشات مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ این سازمان خبر داد.
وی افزود: پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور، گزارشات مردمی دریافتی از طریق سامانه ۱۲۴ از مینگین ۴۵ مورد در روز تا ۴۵۰ مورد افزایش یافته است.
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی بیان کرد: در این راستا خطوط تلفنی دریافت گزارشات سامانه ۱۲۴ افزایش پیدا کرده و با پیگیری صورت گرفته دو خط دیگر به سامانه ۱۲۴ افزوده شده و در حال حاضر سه اپراتور گزارشات مردمی را در این سازمان دریافت می‌کنند که پس از ثبت از سوی بازرسان مورد بررسی قرار می‌گیرد.
تهوری عنوان کرد: همچنین به منظور تسهیل گزارش دهی مردمی و تسریع در رسیدگی به گزارشات آنها، بازرسان این سازمان در سه پایگاه نظارت و بازرسی بر قیمت کالا و خدمات در سه نقطه از سطح شهر بیرجند و همچنین یک نقطه در شهرستان‌ها مستقر شدند.
وی ضمن قدردانی از همراهی، همکاری و اعتماد مردم استان در اعلام گزارش تخلفات اقتصادی، اظهار کرد: میدان امام خمینی (ره)، میدان ابوذر و تقاطع فرزان (چهار راه مصلی) سه مکان استقرار این پایگاه ها است که شهروندان گرامی می‌توانند تخلفات اقتصادی را به بازرسان مستقر در این پایگاه‌ها گزارش دهند.
انتهای پیام/۱۲۷