پیگیری سوژه مردمی:

گلایه مردم از نحوه پذیرش پزشک در بیمارستان میلاد/ رئیس بیمارستان: به اعتراضات رسیدگی می‌شود

تعدادی از بیمارانی که امروز برای پزشک عمومی بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) نوبت داشتند برای ویزیت شدن علاوه بر انتظار چند بار به پزشکان متفاوت ارجاع داده شدند.

به گزارش خبرنگار خاورستان، یکی از شهروندان بیرجندی که صبح امروز برای مراجعه به پزشک به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) (میلاد۳) بیرجند رفته بود طی تماسی با پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، از انتظار بیمارانی که برای پزشک عمومی نوبت داشتند، خبر داد.
وی افزود: حدود ۱۰ بیمار برای مراجعه به پزشک عمومی در بیمارستان حضور داشتند که پس از ویزیت تعدادی از بیماران ۱۰ نفر از کارمندان یکی از بانک‌ها برای چکاپ دوره‌ای توسط همان پزشک عمومی به بیمارستان آمدند.
این شهروند بیان کرد: ابتدا یکی از کارمندان بانک که خانم بود برای چکاپ، قصد ورود به اتاق پزشکرا داشت که مورد اعتراض بیماران منتظر قرار گرفت و این کارمند در پاسخ به اعتراضات گفت : من باید بروم سرکار و نمی‌توانم منتظر بمانم و وارد اتاق پزشک شد.
وی عنوان کرد: بعد از اتمام چکاپ کارمند خانم، سایر کارمندان بانک که آقا بودند چون شاهد اعتراض بیماران و گریه کودکان بیمار پشت درب اتاق پزشک شدند داخل اتاق پزشک نرفتند. بعد از مدت کوتاهی پزشک از اتاق بیرون آمد درب اتاقش را بست و برای چکاپ کارمندان بانک به اتاق دیگری رفت.
این شهروند اظهار کرد: پس از اینکه بیماران نسبت به این اقدام اعتراض کردند بیماران را به پزشک عمومی دیگری ارجاع دادند. به دلیل اینکه پزشک دومی بیمار داشت بیماران پزشک اول باید مدت زمان بیشتری برای ویزیت منتظر میشدند.
وی گفت: پس از لحظاتی بیماران پزشک اول را برای ویزیت به پزشک اورژانس بیمارستان ارجاع دادند وقتی به سوپروایزر بخش گفتیم چرا از اول بیماران را به پزشک اورژانس ارجاع ندادید و منتظر شدند در جواب گفت: همکار پزشک ما خسته بود!
این بیمار که از این وضعیت گلایه داشت خواستار پیگیری موضوع شد. لذا با رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) تماس گرفته و پیگیر موضوع شدیم.
گرمرودی رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) در این خصوص در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: کارمندان بانک نوبت داشتند.
وی با بیان این‌که کارمندان بانک سالی یکبار چکاپ دوره‌ای می‌شوند، افزود: نوبت چکاپ کارمندان بانک از صبح تا شب است و هر زمانی که مراجعه داشته باشند می‌توانند چکاپ شوند.
رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) گفت: با توجه به این‌که ساعت نوبت‌دهی به بیماران در سیستم ثبت می‌شود و ورود آنها به بیمارستان توسط دوربین‌ها ضبط می‌شود می‌توان زمان حضور، نوبت‌دهی و انتظار بیمار در بیمارستان را مشخص کرد.
گرمرودی اظهار کرد: تغییر پزشک برای ویزیت بیمار، اتفاق خاصی نیست و چنانچه بیماری نسبت به این مسئله اعتراض دارد حضوری مراجعه کند حتما به اعتراضات رسیدگی می‌شود.
انتهای پیام/۱۲۷