حالت تاریک
مدیرکل راهداری خراسان‌جنوبی عنوان‌‌ کرد؛

آماده‌باش راهداران استان برای بازگشت مسافران تابستانی

آماده‌باش راهداران استان برای بازگشت مسافران تابستانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از آمادگی کامل راهداران برای بازگشت مسافران در پایان تعطیلات تابستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خاورستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی اسداله جلال زاده  گفت: در آستانه روزهای پایانی تابستان و افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان، راهداران با آمادگی کامل در محورهای استان مستقر تا در صورت نیاز در خدمت مسافران و کاربران جاده ای باشند. 

وی افزود: گشت‌های راهداری به صورت شبانه‌روزی در محورهای اصلی و فرعی استان افزایش یافته‌اند تا در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی به موقع اقدام به کمک رسانی کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در ادامه با اشاره به استقرار کارشناسان حمل و نقل به صورت کشیک در دفاتر نظارت پایانه های مسافری استان تصریح کرد: بازدید از مجتمع‌های خدماتی بین راهی در جهت نظارت بر خدمات‌رسانی مطلوب به کاربران جاده‌ای و رفع مشکلات در صورت وجود نیز انجام می‌شود. 

جلال زاده از کاربران جاده‌ای خواست قبل از سفر با استفاده از سامانه ۱۴۱ اطلاعات لازم را در مسیر مورد نظر بدست آورده و سپس اقدام به مسافرت نمایند.

وی در پایان از تمامی رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای پلیس راه، و پرهیز از عجله و شتاب سفری ایمن و آرام را تجربه کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از