حالت تاریک
کارشناسی مذهبی:

آیت‌الله رئیسی مزد خدمات خالصانه‌خود را باشهادت گرفت

آیت‌الله رئیسی مزد خدمات خالصانه‌خود را باشهادت گرفت

کارشناس مذهبی گفت: آیت الله رئیسی خدمات خالصانه و صادقانه فراوانی به مردم کرد، مزد و پاداش او شهادت بود که نصیبش شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت‌ الاسلام شمس‌الدین عارفی امروز دوشنبه در مراسم سوگواری کسبه و بازاریان بیرجند در پی درگذشت شهادت‌گونه رئیس جمهور و همراهانش که در هیات ابوالفضلی(ع) بیرجند برگزار شد، گفت: در بیش از ۴۰ سال گذشته خادمان مردم که با خلوص نیت برای مردم کار کردند به شهادت رسیدند؛ شهید رجایی هم مانند آیت الله رئیسی فرد مردمی و به فکر و تلاش برای مردم بود.

وی با اشاره به خدمات شبانه‌روزی رئیس جمهور افزود: آیت الله رئیسی به عنوان سید الخادمین، خادم مثال‌زدنی برای مردم بود لذا همه علاقمند به ایشان و چشم انتظار بودند کارها به نتیجه برسد که بدون شک هم نتیجه خواهد داد.

کارشناسی مذهبی ادامه داد: با درایت رهبر عزیز این چرخه‌ای که به حرکت درآمده به دست توانای ایشان از چرخش نخواهد ایستاد و بدون شک راه شهید ادامه خواهد داشت.

عارفی بیان کرد: انصافاً صبر مقام معظم رهبری و آرامشی که شب گذشته در جمع پاسداران داشتند و فرمودند مردم نگران نباشند حرکت مملکت همچنان ادامه خواهد داشت، به قلب‌ها آرامش داد که نشان‌دهنده ارتباط الهی و معنوی رهبر است و با آرامش و درایت خود همه را به آرامش دعوت کردند و یقینا می‌دانیم راه این شهیدان ادامه می‌یابد.

وی با بیان روایاتی در خصوص خدمت به خلق و مزد و پاداشی که خدای تبارک و تعالی برای خادمان مردم در نظر گرفته است، گفت: امروز هم امام هشتم شیعیان آیت الله رئیسی را مهمان سفره کرم رضوی خود کرد.

کارشناس مذهبی تأکید کرد: رئیس جمهور به مردم و مملکت خدمات زیادی کرد و شبانه‌روزی در تلاش بود تا گوشه‌ای از کارها را اصلاح و مقداری از درد مردم را درمان کند و به امور اقتصادی جامعه برسد.

عارفی یادآور شد: رئیس جمهور دائم در سفر بود و خیلی از کارها را شخصا و به طور خاص سر می‌زد؛ غم و غصه‌ها، آزار و اذیت‌ها و نیش زبان‌ها را تحمل کرد و غصه‌ها از دست کارشکنان خورد اما به خدا توکل داشت و با توسل به اجدادش کار را پیش می‌برد.

وی اظهار کرد: همه خدمات این شخصیت را دیده‌ایم از خدمتکاری علی ابن موسی الرضا (ع) و تحولات عجیبی که در آستان مقدس رضوی ایجاد کرد تا دوران ریاست جمهوری، شخصیتی که مطیع فرامین، یار و مددکار رهبری بود.

مدرس حوزه علمیه ادامه داد: رفتن آیت الله رئیسی از بین ما ضایعه‌ای شد که به راحتی قابل جبران نیست، هرچند باز هم افراد خدوم و صالحی هستند که به فکر خدمت به مردم، نظام و مملکت هستند.

وی تأکید کرد: با دست گرفتن امور به دست این افراد و ادامه راه شهیدان، زحمات و خدماتی که در چند سال اخیر آغاز شده، نتیجه خواهد داد.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از