حالت تاریک
فرمانده‌ سپاه‌ انصارالرضا‌(ع)خبر‌داد:

اجرای ۴۲‌پروژه آسفالت‌ جاده‌های خراسان‌جنوبی در سال گذشته

اجرای ۴۲‌پروژه آسفالت‌ جاده‌های خراسان‌جنوبی در سال گذشته

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: مجموعه بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا در یک سال گذشته بیش از ۴۲ پروژه آسفالت مسیر بین مزارع در نقاط مختلف استان با اعتبار ۸۱ میلیارد تومان تکمیل و به بهره‌برداری رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سردار مهدوی امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های بسیج سازندگی در شهرستان بشرویه، با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی، آغاز هفته بسیج سازندگی را به جهادگران پرتلاش گروه‌های جهادی فعال استان تبریک گفت.

وی افزود: امروز پروژه آسفالت دو جاده بین مزارع کشاورزی شهرستان بشرویه به طول ۶ کیلومتر به بهره‌برداری رسید و کار آسفالت و تعمیر این مسیر‌ها از سوی بسیج سازندگی خراسان جنوبی انجام شد.

وی بیان کرد: بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) استان، در یک سال گذشته بیش از ۴۲ پروژه آسفالت مسیر بین مزارع را در سطح خرد، متوسط و کلان در نقاط مختلف استان با اعتبار ۸۱ میلیارد تومان تکمیل و به بهره‌برداری رساند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان با بیان اینکه روند آسفالت مزارع روستایی استان با روحیه جهادی جهادگران ادامه دارد، گفت: ۳۰ پروژه آسفالت بین مزارع نیز در دستور کار بسیج سازندگی خراسان جنوبی قرار دارد که در چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

سردار مهدوی مطرح کرد: امیدواریم با لطف پروردگار  بتوانيم در زمینه خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی از استان گام‌های بزرگتری را برداریم.

وی از تلاش‌های ائمه جمعه، فرمانداران، مسئولان خراسان جنوبی و تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی و اجرایی استان که با مجموعه سپاه و بسیج خراسان جنوبی در خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت زدایی در استان همکاری داشتند تشکر و قدردانی کرد.

امروز با حضور سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) و هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی و مسئولان شهرستان بشرویه، پروژه آسفالت بین مزارع ابوجعفری با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال و مخزن ذخیره آب روستای مجد با اعتبار ۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از