حالت تاریک
امام جمعه بیرجند:

رئیس‌جمهور شهید الگوی موفقی ازدولت انقلابی به‌نمایش گذاشت

رئیس‌جمهور شهید الگوی موفقی ازدولت انقلابی به‌نمایش گذاشت

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی الگوی موفقی از دولت انقلابی را به نمایش گذاشت، گفت: اسلام ناب استکبار را به چالش کشیده و عطر خوش آن به همه جهانیان رسیده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز دوشنبه در در همایش مسئولان و کارکنان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) استان گفت: اسلام و قرآن با همه دشمن‌ها و دشمنی‌های  از ۱۴۰۰ قبل تاکنون حفظ شده است.

وی تصریح کرد: خداوند اصل اسلام را حفظ می‌کند ولی حفظ دینداری در هر فرد به عهده خودش است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه مشکلات امروز دنیای اسلام ریشه در تاریخ دارد، افزود: دنیای زیر چکمه‌های استکبار در حال له شدن است که نمونه آن را در جنایت‌های اسرائیل در عزه مشاهده می‌کنیم ولی سیستم‌های حکومتی برخی کشورهای اسلامی نسبت به آن بی تفاوت هستند.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: ۵۷ کشور به ظاهر اسلامی اگر در واقعیت به دنبال احکام اسلام بودند اسرائیل جرات نداشت که فلسطین را از نیم قرن گذشته تاکنون اشغال کند.

عبادی با بیان اینکه استکبار دنیای اسلام را در بند خود می‌خواهد، عنوان کرد: در این راستا باید با تأمل در تاریخ و مسائل روز بصیرت خود را افزایش دهیم و بدانیم اتفاقات امروز ریشه در گذشته دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در واقع یک کرامت بود، افزود: به راستی اگر در سال ۵۷ انقلاب به پیروزی نمی‌رسد، سرنوشت مردم و مسلمانان در قدرت طلبی لیبرال و کمونیسم چه می‌شد.

وی گفت: دشمن به دروغ حرف از دموکراسی می‌زند و می‌گوید تنها کشور آزاد و دارای دموکراسی در آسیا اسرائیل غاصب است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: اسلام ناب استکبار را به چالش کشیده و عطر خوش آن به همه جهانیان رسیده است.

عبادی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم و به ویژه شخص آیت الله رئیسی الگوی موفقی از دولت انقلابی را به نمایش گذاشت، تأکید کرد: در ۵۰ روز آینده که رئیس جمهور جدید تعیین می‌شود باید با هشیاری و دقت معیارهای دینی و انقلابی را به جامعه عرضه کرده و در این زمینه مشورت بدهیم.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از