حالت تاریک
بسته خبر ورزشی

اسکواش‌بازان خراسان‌جنوبی سکونشین جونیور یزد

اسکواش‌بازان خراسان‌جنوبی سکونشین جونیور یزد

در بسته خبر ورزشی امروز خاورستان خبرهای متنوعی از کسب ۲ مدال برنز اسکواش‌بازان در رقابت‌های‌جونیور یزد، حضور دارتر در رنکینگ کشوری، پنجمین پیروزی آرتین بشرویه در لیگ دسته اول و برترین‌ دارترهای دانشجو در بیرجند وجود دارد.

 سید‌ علی اصغر طهماسبی رئیس هیئت اسکواش خراسان‌جنوبی به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» گفت: تیم اعزامی متشکل از ۱۳ ورزشکار دختر و پسر در رده های سنی ۱۱ الی ۱۹ سال به همراه کادر مربیگری به مسابقات یزد جونیور اعزام شدند.

به گفته وی در رده زیر ۱۱ سال مصطفی احراری و در رده زیر ۱۳ سال سید امیر مهدی خراشادی زاده موفق به کسب مدال شدند و همچنین حنانه مهدی آبادی نیز در جدول پلیت(بازنده در دور اول رقابت‌ها)توانست مقام‌ اول را کسب کند.

وی افزود: ۶ بازیکن تیم استان توانستند تا مرحله یک چهارم‌ نهایی این دور از رقابت ها صعود کنند و در مرحله نیمه نهایی دو بازیکن به کسب مدال برنز بسنده کردند.

حضور دارتر در رنکینگ کشوری

علیرضا علیزاده رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی گفت: بانوی دارتر استان در مسابقات دارت آزاد رنکینگ کشوری در رشت شرکت کرد.

به گفته وی سیده ملیحه قریشی زادگان بانوی دارتر استان خراسان جنوبی از شهرستان طبس به عنوان نماینده استان خراسان جنوبی در مسابقات دارت رنکینگ آزاد کشور اعزام شده و به رقابت با حریفان خود از سراسر کشور خواهد پرداخت.

پنجمین پیروزی آرتین بشرویه در لیگ دسته اول

تیم والیبال باشگاه آرتین بشرویه در هفته ۱۳ لیگ دسته اول باشگاه‌های والیبال ایران با نتیجه ۳ بر یک از سد تیم مقاومت ماکو(میزبان) گذشت.

برترین‌ دارترهای دانشجو در بیرجند

 مسابقات دارت دانشجویان گرامی داشت روز دانشجو در بخش بانوان در سالن دارت دکتر گنجی شهرستان بیرجند برگزار شد و فهیمه کارگر از دانشگاه صنعتی بیرجند، زهرا سجادی از دانشگاه پیام نور واحد بیرجند و فاطمه برقی از دانشگاه بیرجند مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

مسئولیت برگزاری این مسابقات برعهده سرکار خانم ها بهمدی و کاهنی بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از